امکان غیر فعال سازی power management در دستکاه های اپل برای حفاظت از پردازنده

امکان غیر فعال سازی power management در دستکاه های اپل برای حفاظت از پردازنده
  • 1396/11/3
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

در ماه های گذشته بر اساس آنچه کاربران در فضاهای مجازی منتشر کرده بودن، مشخص شد که آخرین به روز رسانی سیستم عامل iOS در دستکاه های اپل باعث می شود تا پردازنده گوشی های اپل بعد از گوشی های ایفون ۶ دچار ایارد و مشکل شود. در واقع این اتفاق به خاطر وجود قابلیت جدید در این سیستم که تحت عنوان power Management ارائه شده است، رخ می دهد. در واقع بسیاری از دستکاه های قدیمی اپل دارای باتری های قدیمی هستند و وجود این قابلیت باعث می شود تا دستگاه کند تر از حد معمول کار کند و به این ترتیب فشار بیشتری به سی پی یو دستگاه وارد شود. از این رو بسیاری از کاربران از اپل درخواست کردند تا این مشکل را بر طرف نماید و از این رو شرکت اپل برای حفظ مشتریان و راضی نکه داشتن آن ها امکان غیر فعال کردن قابلیت power management را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

هفته کذشته، تیم کوک مدیر عامل اپل در کنفرانسی اعلام کرد که به زودی کاربران دستگاه های اپل قادر خواهند بود سلامت باتری های دستگاه های خود را بررسی و کنترل نمایند. علاوه بر این اپل به زودی به کاربران خود امکان غیر فعال کردن power management را ارائه خواهد کرد. غیر فعال کردن این قابلیت می تواند به حفظ سی پی یو و حفاظت از ان کمک کند. غیر فعال کردن قابلیت power management بیشتر برای کاربرانی مناسب خواهد بود که با گوشی های خود هم زمان چندین کار را انجام می دهند و یا کارهایی که نیاز به پردازش زیاد دارند انجام می دهند.

تیم کوک در مصاحبه با شبکه ABC همچنین به این نکته اشاره کرده است که در سال جاری میلادی، اپل قرار است ۲۰ هزار شغل جدید ایجاد نماید و در حدود ۳۵۰ میلیارد دلار نیز در اقتصاد آمریکا سرمایه گذاری نماید. علاوه بر این مدیر عامل اپل گفته است که به دلیل قوانین جدید معافیت مالیاتی که شامل اپل نیز می شود، در حدود ۳۸ میلیارد دلار صرفه جویی مالی در هزینه های این شرکت بوجود خواهد آورد. از طرفی کارمندان این شرکت می توانند در حدود ۲۵۰۰ دلار سهام این شرکت را دریافت نمایند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *