آموزش غیرفعال کردن Lock Sound در آیفون و آی‌پد

آموزش غیرفعال کردن  Lock Sound در آیفون و آی‌پد
  • 1396/11/3
  • زهرا معبودی
  • 0

Lock Sound یا صدای قفل آنجا معنی پیدا می کند که شما یک گوشی آیفون یا آی پد داشته باشید و بخواهید آن را قفل کنید! دقیقا در چنین شرایطی اپل با اعلام یک هشدار به شما می گوید که گوشی تان یا آی پد تان به خوبی قفل شده و نگران هیچ چیز نباشید. 

گویا آی تی: شما می توانید این صدا را با کمک بخش تنظیمات قطع کنید.

برای انجام این کار ابتدا به اپلیکیشن تنظیمات گوشی مراجعه کنید. در میان آپشن هایی که در این اپ مشاهده می کنید به دنبال گزینه Sounds & Haptics باشید. با کمی اسکرول کردن به این بخش دسترسی خواهید داشت. البته اگر آی پد دارید یا از آیفون های قدیمی تر استفاده می کنید این گزینه ممکن است با عنوان Sounds ذکر شده باشد.

وقتی وارد این بخش شدید، کمی به سمت پایین اسکرول کنید تا به بخش “Lock Sound” برسید. این موقعیت در عکس زیر نشان داده شده:

غیر فعال کردن صدا هنگام قفل کردن آیفون

در این جا باید اسلاید روبروی این عبارت مشخص شده را بکشید تا از حالت سبز به خاکستری تبدیل رنگ پیدا کند. این کار به طور دائمی صدای قفل گوشی شما را خاموش می کنید اما مجددا می توانید با مراجعه به همین بخش و سبز گردن تاگل اسلاید مورد نظر آن را فعال کنید.

اما گاهی می خواهید به طور موقت صدای قفل را غیر فعال کنید. در چنین حالتی بهترین پیشنهاد این است که گوشی را به حالت سایلنت ببرید. در این وضعیت علاوه بر صدای قفل سایر صدا ها نیز خاموش می شود و می توانید با خیال راحت گوشی را قفل کنید. در این وضعیت صدای زنگ یا صدای پیام ها و سایر اپ ها نیز قطع می شود.

در آیپد وضعیت به گونه ای دیگر است. برای سایلنت کردن آی پد باید ابتدا از پایین به بالا در نمایشگر انگشت خود را سوایپ کنید و بعد در میان آپشن هایی که مشاهده می کنید، علامت زنگ را مورد نظر قرار داده و با یک لمس کردن، Silent Mode: On را به off تبدیل کنید.

با این روش می توانید از شر صدای قفل گوشی آیفون و آی پد راحت شوید.

در این باره سوالات خود را از ما بپرسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *