آشنایی با با سرویسهای تبلیغاتی شرکت کاوه نگار

آشنایی با با سرویسهای تبلیغاتی شرکت کاوه نگار
  • 1396/11/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در دنیای ارتباطات امروزی، استارتاپ ها و شرکت های مختلف برای تبلیغات و اعتبارسنجی مشتریان خود با انواعی از روش ها روبرو هستند ولی یکی از موثرترین راه ها برای اعتبارسنجی در دنیای امروز استفاده از سیستم های OTP است که حتی گوگل و فیسبوک هم از آن برای ثبت نام و تایید اعتبار کاربران خود استفاده می کنند. خوشبختانه در ایران نیز این خدمات وجود دارد و شرکت کاوه نگار توانسته با ارائه خدمات برتر در این زمینه، نیازهای مشتریان خود را مرتفع سازد به طوری که شرکت ها و استارتاپهای معروفی چون TAP30 ، الو پیک، آیو، تلوبیون و … در حال همکاری با این شرکت هستند. در ادامه مطلب به معرفی چند سرویس شرکت کاوه نگار در این زمینه می پردازیم، با ما همراه باشید.

سرویس اعتبارسنجی یا همان OTP

برای ورودهای دو مرحله ای و ارسال های پیامک های سریع  به کلیه خطوط و ۱۴۸ کشور دنیا که از طریق وب سرویس کاوه نگار قابل دسترس است.

در واقع این سرویس پیام حاوی کد تایید عضویت یا اطلاعات مهمی مانند لینک بازیابی، رمز عبور، رمز موقت یا اطلاعات مربوط به ارتباط با مشتری را از طریق پیامک یا تماس صوتی به سمت گیرندگان می رساند. از ویژگی های این بخش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱-عدم نیاز به تبدیل خطوط اختصاصی به خدماتی

۲-پوشش بین المللی ۱۴۸ کشور دنیا

۳-سرعت بالای ارسال پیامک و ارائه راه حل در شرایط اختلال در یک پیش شماره (Redundancy) این ویژگی به شما این امکان را میدهد تا در صورت اختلال در یک سرشماره، پیامک های حساس شما از طریق سر شماره دیگری ارسال شوند برای مثال شما کدهای خود را با سرشماره ۱۰۰۰ ارسال می کنید ولی اگر این سر شماره دچار اختلال یا قطعی شود پیامک های شما از طریق سرویس پشتیبان ارسال خواهدشد.

۴-استفاده از ماژول تبدیل متن به گفتار(Text to speech) که به شما این امکان را می دهد تا متن پیام را در هر بار فراخوانی از طریق تماس تلفنی و فراخوانی متد Look up  یا  Maketts  به دست گیرنده برسانید.

قابل توجه است که هزینه تماس های ناموفق یا مشغول به حساب شما بازگشت داده می شود و البته در سرویس اعتبارسنجی در صورت مشغول یا در دسترس نبودن گیرنده سیستم مجدداً در یک دقیقه ی آینده به صورت خودکار اقدام به تماس خواهدکرد.

ضمناً با توجه به این که کاوه نگار وب سرویس تماس صوتی و ماژول تبدیل متن به گفتار را دارد در صورتی که شما مایل باشید شماره تلفن ثابت مشترکین خود را اعتبارسنجی نمایید کافی است به جای شماره موبایل شماره تلفن ثابت را به وب سرویس اعتبارسنجی ارسال نمایید. بنابراین از این طریق می توانید هم شماره موبایل و هم شماره ثابت مشترکین خود را تایید نمایید.

از دیگر امکانات کاوه نگار ارائه ی API Restful می باشد.

 

وب سروس ارسال پیامک Rest  که استفاده از آن راحت تر و سریع تر خواهد بود و به توسعه دهندگان این امکان را میدهد تا از هر پلتفرمی با چند خط کد ساده بتوانند متدهای وب سرویس های پیامک و تماس صوتی را اجرا کنند.

در نهایت وب سرویس پیامک کاوه نگار به شما ۵٫۰۰۰ ریال اعتبار رایگان و یک هفته سرویس پیشرفته ی آزمایشی ارائه می کند تا بعد از انجام آزمایشات و بررسی کیفیت سرویس اقدام به خرید نمایید. هم چنین امکان استفاده از SDK یا کیت توسعه سریع به همراه کد ارسال پیامک و تماس صوتی برای زبان های :

  • C#
  • PHP
  • JAVA
  • js
  • python
  • Golang
  • Delphi

وجود دارد. البته در صورتی که توسعه دهنده نرم افزار هستید و با گیت هاب آشنایی دارید توصیه می کنیم به گیت هاب کاوه نگار حتماً سری بزنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *