سیستم تشخیص چهره گلکسی S9 قدرتمندتر

سیستم تشخیص چهره گلکسی S9 قدرتمندتر
  • 1396/11/11
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

سامسونگ در آخرین اخبار منتشر شده این شرکت، به این نکته اشاره کرده است که بسته نرم افزاری و سخت افزاری تعبیه شده در گوشی های گلکسی S9 این شرت بسیار قوی تر و مجهز تر خواهند بود. در این مطلب قصد داریم تا در خصوص امکان پیشرفته تر دن قابلیت تشخیص چهره در این گوشی ها صحبت کنیم.

گویا آی تی – در تنظیمات مربوط به APK در گوشی های گلکسی نوت ۸ مجهز به سیستم عامل Oreo از قابلیت پنهان اسکن هوشمند که با استفاده از دوربین و اسکنرعنبیه انجام می شود، استفاده شده است. در واقع استفاده از دوربین و اسکنر عنبیه در کنار هم به نوعی برای بالاتر رفتن امنیت و کم شدن خطا در تشخیص چهره خواهد شد. از طرفی استفاده از این دو ابزار با هم می تواند منجر به سازگاری بیشتر برای باز کردن قفل گوشی شود.

اما بر اساس بررسی های انجام شده در گوشی های کلکسی نوت ۸ فعال شدن اسکن عنبیه و دوربین همزمان و بدون توجه شرایط انجام می شود. یعنی در واقع داده های ورودی به پردازشگر برای تشخیص چهره هم از طریق اسکنر عنبیه و هم از طریق دوربین ارسال می شود. اما قرار بود مه اسکنر عنبیه برای تشخیص چهره زمانی که نور کم است و یا شب هنگام فعال شود و دوربین در زمان ها عادی و نور مناسب برای تشخیص چهره استفاده شود.

اما از آنجایی که این قابلیت به طور کامل برای کارران گوشی های گلکسی نوت ۸ تشریح و مشخص نشده است، بنابراین به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد تا این قابلیت را در گوشی های گلکسی S9 به کاربران معرفی و ارائه نماید. به عقیده بسیاری از کرشناسان قابلتی که سمسونگ در آخرین خبر خود در خصوص سیستم تشخیص چهره در گوشی های گلکسی S9 به آن اشاره کرده است قابلیت جدیدی نیست و قابلیتی است که در گوشی گلکسی نوت ۸ ارائه شده بوده است. از طرفی سامسونگ اعلام کرده است که در به روز رسانی جدیدی که برای گوشی های قدیمی گلکسی S8 و نوت ۸ به زودی به کاربران ارائه می دهد، این قابلیت را تعبیه خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *