قابلیت زمانبندی ارسال پست ها در اینستاگرام

قابلیت زمانبندی ارسال پست ها در اینستاگرام
  • 1396/11/12
  • لادن عوائدی
  • 0

اینستاگرام به تازگی در وبلاگ تجاری خود اعلام کرده که قابلیت زمان بندی ارسال تصاویر در پرفایل های تجاری را ممکن کرده است و این خبر مسرت بخشی برای مدیران فعال در شبکه های اجتماعی و تاثیرگزاران این عرصه می باشد. تا پایان با نت نوشت همراه باشید تا با هم به مرور ویژگی زمانبندی ارسال پست در اینستاگرام بپردازیم.

گویا آی تی – در حال حاضر ویژگی زمانبندی ارسال پست در اینستاگرام تنها برای عکس ها قابل استفاده می باشد و نمی توان برای ارسال ویدیو از آن استفاده کرد. همچنین این ویژگی در حال حاضر تنها از طریق ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی شرکت های ثالث قابل دسترسی است. به این معنی که اگر می خواهید از ویژگی زمانبندی ارسال پست در اینستاگرام استفاده کنید، باید مشترک سرویس هایی نظیر HootSuite، Sprout Social یا سایر شرکای بازاریابی فیسبوک یا اینستاگرام شوید و هزینه های آن را بپردازید. وبسایت instagram Partner می تواندیک راهنمای مناسب برای انجام این کار درشرایط کنونی باشد.

قابلیت زمانبندی ارسال پست ها
با وجود تلاش های فراوان شرکت های ثالث، بهره برداری از ویژگی زمانبندی ارسال پست در اینستاگرام تاکنون امکان پذیر نبوده است، تنها ابزارهای موجود به کاربران اجازه می داد کپشن پست ها را در پیش نویس داشته باشند و در زمان مقرر، اطلاعیه هایی برای یادآوری به کاربران برای انتشار مطلب ارسال کنند. اگر چه این ویژگی در حال حاضر محدود به پروفایل های تجاری است، اما به گفته اینستاگرام با انجام به روز رسانی هایی این ویژگی تا اواخر سال ۲۰۱۹ راه خود را به پروفایل های معمولی نیز باز خواهد کرد.

سایر به روز رسانی ها در Instagram Graph API عبارتند از Business Discovery ، که امکان مشاهده اطلاعات پروفایل سایر شرکت ها را به کاربران می دهد و Mentions که به پروفایل های تجاری اجازه می دهد تا پست هایی را که در آنها تگ شده اند، مشاهده کنند.

Instagram با ایجاد قابلیت امکان زمان بندی ارسال پست بیش از ۲۴ ساعت، از اشتراک گذاری در زمان واقعی (درلحظه) فاصله می گیرد. این امر بیان می کند که چرا این شرکت در مقابل به کارگیری ویژگی پست های زمان بندی شده مقاومت می کرده و همواره اشتراک گذاری زنده و آنی عکس ها و فیلم ها را توصیه می کرده است. به نظر می رسد تا زمانی که کاربران در این شبکه پست ارسال می کنند و شرکت ها درآمد خود را دارند، دیگر چیزی برای مدیران کمپانی فیسبوک اهمیت ندارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *