پنج افزونه برتر گوگل کروم را بشناسید

پنج افزونه برتر گوگل کروم را بشناسید
  • 1396/11/16
  • بابک شالکونژاد
  • 0

اگر از کاربران گوگل کروم در نسخه‌ دسکتاپ‌ باشید، حتما می دانید که این مرورگر حرفه‌ای از افزونه های مختلف که با نام Extensions شناخته می شوند، پشتیبانی می کند. در این مطلب می خواهیم شما را با ۵ افزونه برتر گوگل کروم که باید حتما آن ها را در مرورگر خود نصب کنید، آشنا کنیم.

افزونه Data Saver

یکی از کاربردی‌ترین افزونه های موجود در حال حاضر برای مرورگر کروم، Data Saver است. این افزونه شما را در کنترل و کاهش حجم مصرفی اینترنت کمک می کند. افزونه Data Saver با فشرده‌سازی وب‌سایت ها قبل از نمایش‌شان به شما، حجم مصرفی اینترنت‌تان را به حداقل می رساند. برای دلایل امنیتی، وب‌سایت هایی که پروتکل https دارند و یا وب‌سایت های باز شده در وضعیت incognito، توسط این افزونه فشرده نخواهند شد.

افزونه Mercury Reader

توسط افزونه Mercury Reader شما قادر به تبدیل وب‌سایت مورد نظرتان به یک نسخه مناسب برای خواندن خواهید بود. افزونه Mercury Reader متون موجود در وب‌سایت را به صورت منظم و مرتب در یک صفحه برای‌تان جمع می کند تا شما بتوانید راحت‌تر مطالب را بخوانید. در نسخه به نمایش گذاشته شده توسط این افزونه دیگر خبری از تبلیغات مزاحم، تصاویر غیرمرتبط و لینک های خارجی نخواهد بود.

افزونه Gmail Offline

این افزونه اجازه دسترسی شما به اکانت جیمیل‌تان را در حالت آفلاین می دهد. توسط Gmail Offline شما می توانید به پیام های دریافتی‌، پیام های ارسالی و یا هر بخش دیگر موجود در جیمیل دسترسی داشته باشید. با هربار متصل شدن به اینترنت اطلاعات موجود در این افزونه آپدیت می گردد. هم چنین شما می توانید ایمیل های جدید را به صف اضافه کنید تا با متصل شدن به اینترنت به اشخاص انتخابی شما ارسال گردند.

افزونه MightyText

افزونه MightyText باعث متصل شدن کامپیوتر و تلفن هوشمند شما به هم می شود. با نصب این افزونه شما قادر به کنترل اعلانات دریافتی در تلفن هوشمندتان خواهید بود. هم چنین شما می توانید به پیامک های دریافتی گوشی موبایل‌تان دسترسی داشته باشید، تصاویر و ویدیو های موجود در گالری‌تان را با کامپیوتر همگام کنید و پیغام اتمام شارژ باتری گوشی را در کامپیوتر دریافت کنید. برای استفاده از این افزونه در کروم باید اپ مخصوص آن را هم در گوشی هوشمند خود نصب کنید.

افزونه AdBlock Plus

ابزار ABP یکی از محبوب‌ترین افزونه های ضد تبلیغاتی است که شما را از شر تبلیغات مزاحم موجود در وب‌سایت های مختلف راحت می کند. با نصب این افزونه دیگر خبری از پاپ‌آپ های مختلف تبلیغاتی و موارد این چنینی که به شدت مزاحم هستند، نخواهد بود.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *