هزاران نفر از دارندگان آیفون X نمی توانند به تماس دریافتی خود پاسخ دهند

هزاران نفر از دارندگان آیفون X نمی توانند به تماس دریافتی خود پاسخ دهند
  • 1396/11/16
  • زهرا معبودی
  • 0

روزهای اول از انتشار گوشی آیفون ایکس شاهد این بودیم که شمار زیادی از افراد قادر نیستند از آیفون X به عنوان یک تلفون استفاده کنند. این افراد برای دریافت تماس و وصل شدن به مخاطب مشکل داشتند. اما با گذشت حدود ۴ ماه، از نشر این گوشی، حالا شمار دارندگان این مشکل به هزاران نفر رسیده به طوری که اپل نیاز به باز نگری دارد.

گویا آی تی: این مسئله به این دلیل رخ می دهد که صفحه نمایش آیفون X بعضی وقت ها ۶ تا ۱۰ ثانیه پس از برقراری تماس از خواب بیدار می شود – بنابراین کاربر قادر به دسترسی به دکمه های Accept and Decline مجازی نیست، در حالیکه تماس گیرنده احتمالا تعجب می کند چرا او نادیده گرفته شده است. در حقیقت این مشکل به این دلیل رخ داده که نمایشگر پاسخ گویی درستی ندارد تا امکان پذیرش تماس را در اختیار کاربر قرار دهد.

Financial Times اعلام کرده که حالا اپل این معضل را مورد بررسی قرار داده و نسبت به آن احساس مسئولیت کرده است. اما هنوز نتوانسته علت این مشل را پیدا کند. البته امیدواریم که اپل بتواند علت مشکل را پیدا کند و آن را حل کند چرا که هیچ کس حتی خود اپل هم راضی نیست که گران ترین گوشی اش دارای چنین مشکل بزرگی باشد.

باگ آیفون ایکس

این معضل برای اپل قطعا گران تمام می شود چرا که حتی اگر درصد کمی از کاربران و طرفدارانش هم با این ضایعه ضرر کنند باز هم برای وجهه اپل جالب نیست چرا که آن ها با قیمتی گزاف این گوشی را خریداری کرده اند و انتظار دارند که یک گوشی خوب و کاملا انعطاف پذیر برای آن ها باشد نه اینکه ساده ترین وظیفه را هم نتوانند از طریق آن انجام دهند.

آیا شما دارنده آیفون ایکس هستید یا اینکه قصد خرید آن را دارید؟ در این باره دیدگاه خود را بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *