تعمیر رایگان مدلهای کند آیفون ۷

تعمیر رایگان مدلهای کند آیفون ۷
  • 1396/11/17
  • مهری ایران دوست
  • 0

شنبه ی گذشته کمپانی اپل اعلام کرد که قرار است طرحی را برای تعمیر “درصد کوچکی” از مدل های آیفون ۷ که با مشکل تشخیص سرویس ارتباطی مواجه بودند راه اندازی کند.

گویا آی‌تی – سال گذشته سایت MacRumors در گزارشی خبر داده بود که اپل در حال بررسی و مطالعه ی این اشکال است و برای تعویض دستگاه هایی که این مشکل را دارند آمادگی دارد. مشکل اصلی در این دسته از آیفون های ۷ آن است که حتی زمانی که به وضوح سیگنال سرویس ارتباطی وجود دارد، در نوار وضعیت خود پیام “No Service” را نشان می دهند. ظاهرا دلیل بروز این خطا، اشکال در یکی از بخش های بورد اصلی دستگاه (Logic Board) بوده است و طبق گزارش های اپل این اشکال در آیفون های تحت تأثیر (با شماره مدل های A1660، A1679 و A1780) در تمام دوره ی عرضه ی این دستگاه ها از سپتامبر ۲۰۱۶ تاکنون وجود داشته است.

اگر شما هم یکی از این دستگاه ها را خریداری کرده اید، شرکت اپل آن را بدون دریافت هیچ هزینه ای (تا ۲ سال پس از تاریخ خریداری) تعمیر خواهد کرد. اگر از قبل برای تعمیر دستگاه اقدام کرده اید، در ایمیل های خود به دنبال پیامی برای جبران این خسارت باشید و اگر چنین ایمیلی دریافت نکردید با شرکت اپل تماس بگیرید. این نخستین برنامه ی جمع آوری یا تعمیری نیست که شرکت اپل برای مشکلات مختلف آیفون ها قصد اجرای آن را دارد، چرا که اخیرا اشکالاتی در مورد باتری آیفون های ۶ اس و در صفحه ی لمسی آیفون ۶ پلاس گزارش شده است و اپل با ارائه ی آپدیت هایی سعی در رفع آنان داشته است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *