گوشی مرموز Sony Xperia XZ2 به زودی رونمایی می شود

گوشی مرموز Sony Xperia XZ2 به زودی رونمایی می شود
  • 1396/11/17
  • زهرا معبودی
  • 0

سونی در اواخر ماه جاری در MWC 2018 یک رویداد مطبوعاتی را میزبانی خواهد کرد و انتظار داریم این شرکت Xperia XZ Pro آن را معرفی کند. اما این تنها چیزی نیست که انتظار داریم در این نشست برگزار شود. 

گویا آی تی: در مورد یک گوشی نیز در توییتر یکی از اپراتورهای ایرلندی، خبری در مورد معرفی Sony Xperia XZ2 در این نشست مشاهده شد اما به سرعت این خبر پاک شد و این بدین معنی است که مقامات سونی نسبت به آن واکنش نشان داده اند و باید تا روز معرفی این گوشی مرموز بماند!

با توجه به اینکه تا کنون هیچ خبری و گزارشی مبنی بر تایید رسمی این گوشی و حتی ویژگی های آن ارائه نشده است، اما گفته شده که احتمال می رود، این گوشی از نمونه pro کوچکتر باشد. گوشی Xperia XZ Pro با نمایشگر ۵٫۷ اینچی و با کیفیت ۴k ارائه خواهد شد.  بنابراین گوشی XZ2  ممکن است دارای نمایشگر ۱۰۸۰p بوده که ۵٫۲ اینچی است.

Sony Xperia XZ2

Xperia XZ2 و Xperia XZ Pro ممکن است برخی از ویژگی های مشترک را به همراه داشته باشند که از جمله آن ها می توان به ضد آب بودن یا برخورداری از آخرین ورژن پردازنده کوالکام اشاره کرد. این پردازنده  Snapdragon ۸۴۵  نام دارد که فوق العاده است.

گفته می شود که در مراسم MWC 2018 قرار است گوشی دیگری به نام Xperia XZ2 Compact  نیز رونمایی شود که این گوشی با نمایشگر ۵ اینچ ارائه شده است.

به هر حال ماحصل تمام این گفته ها این است که این شرکت قصد دارد در مراسم مذکور، سه مدل از اکسپریاهای خود را معرفی کند و کمی به انتخاب علاقمندان خود تنوع ببخشد.

نظر شما در رابطه با برند اکسپریا چیست؟ آیا تا کنون با سونی همراهی کرده اید؟ تجربیات و دیدگاه های خود را در بخش نظرات بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *