Honor 7X، بهترین هدیه برای نوروز

Honor 7X، بهترین هدیه برای نوروز
  • 1396/12/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

 

حتی روزهایی مثل روزهای قبل از نوروز که همیشه در طی یک سال منتظرشان هستیم هم آشفته ترین روزهای سال هستند وهمه در حال دوندگی برای پیدا کردن بهترین هدیه برای عزیزانشان.

گویا آی تی – این روزها، هر کسی به یک گوشی تلفن هوشمند احتیاج دارد و چه هدیه ای بهتر از Honor 7X قرمز که در نوروز امسال به محبوب زندگی خود و یا خانواده تان هدیه دهید تا بدون نیاز به افزایش بودجه خرید، بتوانید نظر و عشق آنها را نسبت به خود افزایش دهید.

Honor، به عنوان برندی جوان، خلاق و منطبق با ترندهای جهانی تحت مدیریت گروه هواوی، آخرین نسخه ۷X را در تاریخ ۶ اسفند در رنگ قرمز به طور انحصاری در دیجیکالا توزیع خواهد نمود که در آن ترکیبی از زیبایی، استایل و نوآوری در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

 

نقطه قابل توجه برند Honor این است که در بازاری که اغلب برندها به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت های خود را افزایش داده اند. توانسته است به عنوان یک برند مسئول برای رضایت مشتریان خود، قیمت Honor 7X را از مبلغ ۱٫۲۹۹٫۰۰۰ تومان به ۱٫۲۴۹٫۰۰۰ تومان کاهش دهد.

همچنین Honor 7X از معدود گوشی های هوشمندی است که مجهز به نمایشگر دید – کامل (Full View)، طراحی ۵٫۹۳ اینچی صفحه نمایش لبه به لبه و بدون قاب می باشد که کیفیت نمایش فوق العاده ای تامین نموده و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن فوق العاده بالا می باشد، به این معنی که کاربران می توانند تصاویر فوق العاده ای روی گوشی خود به شکل صاف و شفاف تماشا کنند.

 

علاوه بر این، صفحه نمایش حداکثری و بدون قاب و لنز دوگانه ۱۶ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکس دوربین عقب با زاویه باز دیافراگم و فوکوس سریع به این معناست که کیفیت عکسها در حد کیفیت عکسهای DSLR خواهد بود و تجربه ی عکاسی به یادماندنی  برای عاشقان سلفی محیا خواهد کرد. با ترکیب یک هسته هشتگانه و قدرتمند Kirin 659 و واحد پردازش گرافیک (GPU)، Honor 7X وضوع و تجربه کاربری منحصر به فردی ارائه می دهد که با وجود قیمت بسیار رقابتی اش، قابل مقایسه با هیچ گوشی دیگری در بازار نیست.

زمان را غنیمت شمارید و از خرید  Honor 7X  قرمز که می تواند بهترین انتخاب شما در این بازه زمانی باشد بهره بگیرید.

 

 

 

درباره Honor

Honor یک برند مستقل تحت مدیریت “گروه هوآوی” می باشد. در راستای شعار خود، “برای شجاعان”، این برند توسعه شبکه های توزیع خود را از فضاهای اینترنتی آغاز کرد تا تجربه کاربری استثنایی ای رقم زند و الهام بخش حرکت  باشد، خلاقیت را پرورش دهد و جوانان را برای دنبال کردن رویاهای خود ترغیب نماید. در این زمینه، Honor از طریق به نمایش گذاشتن شجاعت خود برای انجام دادن کارها به روش های مختلف و برای قدم برداشتن در راستان آخرین فناوری ها و نوآوری های منظور شده برای مشتریان، خود را از دیگر رقبا متمایز ساخته است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص برند Honor، لطفا به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.digikala.com/landing/honor/?utm_medium=B2B&utm_campaign=Honor&utm_source=Huawei&utm_content=social&utm_term=landing_b2b

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *