راهنمای ویرایش تصاویر در مک به کمک Photos

راهنمای ویرایش تصاویر در مک به کمک Photos
  • 1396/12/8
  • زهرا معبودی
  • 0

Photos سرویسی است که اغلب کاربران مک از آن برای نگهداری و منظم سازی عکس هایشان، استفاده می کنند. در این مقاله به شما یاد می دهیم که به کمک این ابزار، تصاویر را ویرایش کنید.

راهنمای ویرایش عکس با Photos  در مک

گویا آی تی: عملیات ویرایش عکس در Photos  در سیستم عامل مک کار سخت و پنهانی نیست. کافی است تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید و از طریق دکمه سمت راست و بالا که در این اپلیکیشن مشاهده می کنید گزینه Edit را بزنید.

Edit

در حالت ویرایشی وقتی که روی Edit کلیک کرده اید، رابط کاربری اپلیکیشن از خاکستری به سیاه تبدیل می شود:

در تب کنار تصویر امکاناتی وجود دارد که به کمک آن می توانید به راحتی میزان شفافیت و نور، حالت قرمزی چشم و تعادل رنگ ها را تنظیم کنید. حتی اگر نخواهید روی تصویر ویرایشی ایجاد کنید می توانید به کمک دکمه Revert to Original که در سمت راست و بالا قرار دارد، به تصویر اولیه برگردید و تصویر را دست نخورده نگهدارید.

Revert to Original

اگر می خواهید عکس را مطابق فیلترهای اینستاگرام ویرایش کنید کافی است به تب Filters  بروید. در این جا تمامی فیلتر های این شبکه اجتماعی را مشاهده می کنید. شما با کمک یک کلیک می توانید به راحتی فیلتر را روی عکس اعمال کنید:

در نهایت می توانید با کراپ کردن بخشی از تصویر را که می خواهید جدا کنید و یک تصویر حسابی شخصی سازی شده از تصویر اصلی خود ایجاد کنید:

شاید بتوانید کمی زمان بگذارید و به کمک فوتوشاپ این تغییرات را روی عکس ها ایجاد کنید اما رابط کاربری بسیار کاربر پسند و دوستانه این اپلیکیشن آن را یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار داده است.

اما حالا شاید دلتان بخواهد کمی نشانه گذاری روی عکس کنید و به کمک ابزارهای مداد و نظیر آن متنی روی عکس بنویسید. مطابق آنچه که من انجام داده ام، شما هم ابزار فوتو را باز کنید و عکس را در این ابزار باز کرده و به افزونه  Extensions  مراجعه کنید و روی ان را کلیک کنید:

 Extensions

در این حالت یک پنجره پاپ آپ باز می شود که حاوی آپشن های مختلفی است. شما باید در این بخش Markup را کلیک کنید.

با این کار می توانید تمام ابزارهای Markup را مشاهده کنید و از آن ها استفاده کنید

Markup

در این جا چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و روی عکس خود اعمال کنید.

این ابزار یک ویرایش گر ساده برای کاربران مک است. اما اگر می خواهید با ابزاری قوی تر کار خود را انجام دهید و حسابی حرفه ای تصویر خود را ویرایش کنید می توانید از اپلیکیشن های برتر دیگری استفاده کنید و تصویری قوی تر داشته باشید.

لیستی از این اپلیکیشن ها را می توانید از اینجا مشاهده کنید. اما شما در عمل با کدام اپلیکیشن ها تا کنون کار کرده اید؟ دیدگاه خود را برای ما بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *