بررسی ویژگی های گوشی جدید Nokia 8 Sirocco

بررسی ویژگی های گوشی جدید Nokia 8 Sirocco
  • 1396/12/13
  • زهرا معبودی
  • 0

Nokia 8 Sirocco یکی از گوشی های جدیدی است که نام آن را در لیست جدیدترین گوشی های هوشمند دیده ایم. با یک بررسی ظاهری که برای این گوشی داشته ام به جدیت می توانم بگویم که این گوشی در حقیقت چیزی نیست جز یک رقیب سر سخت برای گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ!گویا آی تی: برای اینکه به این ادعای ما پی ببرید توصیه می کنم ویژگی های این گوشی را از این مقاله بخوانید و با ویژگی گوشی گلگسی اس ۹ پلاس مقایسه کنید.

بررسی ویژگی های ظاهری و طراحی Nokia 8 Sirocco

گوشی Nokia 8 Sirocco گوشی جدیدی از نوکیا است که با قدمت خوبی که این برند دارد، دوباره روی کار امده تا بتواند کمی از بازار را در دست بگیرد که البته اگر خیلی خوب پیش برود شاید بتواند در صدر رقابت ها ظاهر شود چرا که نوکیا سر شار از تجربه هایی است که خیلی از برند های روی کار امده بعد از آن، از ان بهره مند نیستند.

این گوشی در رده اسمارت فون های اندرویدی طبقه بندی شده که به محض ورود به بازار و خرید آن از اندروید ۸ پشتیبانی می کند. ابعاد در نظر گرفته شده برای این گوشی به میزان ۱۴۰٫۹۳ در ۷۲٫۹۷ در ۷٫۵ میلی متر گزارش شده که این ابعاد در حقیقت امر، موجب می شود که براحتی بتوان تصور کرد که اندازه ابعاد این گوشی در رده بزرگ می باشد.

ویژگی های گوشی جدید Nokia 8 Sirocco

نوکیا به خوبی دانسته که بدنه و حفاظ این گوشی باید از آلومینیم و شیشه باشد تا کاربران برای خرید آن استقبال بهتری داشته باشند و دقیقا همین کار را انجام داده است. این گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا، دارای نمایشگری ضد گرد و غبار و ضد رطوبت است که تحت گواهی IP 67 ارائه شده است.

نوکیا معمولا در تولید گوشی چنان که باید روی رنگ حساسیت به خرج نمی دهد و شاهکار رنگ ها یعنی مشکی را برای این گوشی خود انتخاب کرده است.

ویژگی های گوشی جدید Nokia 8 Sirocco

بررسی ویژگی های نمایشگر Nokia 8 Sirocco

با خرید یک دستگاه گوشی Nokia 8 Sirocc شما دارای اسمارت فونی اندرویدی با نمایشگر ۵٫۵ اینچ خواهید شد که شدت رزلوشن آن به میزان ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰  پیکسل خواهد بود که واقعا عالی است. تکنولوژی بکار رفته در تولید نمایشگر گوشی P-OLED می باشد که تکنولوژی جدید در عصر کنونی می باشد. تقریبا ۸۱ درصد از ظاهر این گوشی به نمایشگر آن اختصاص دارد و این موجب شده که گوشی مورد نظر جذابیت خاصی داشته باشد.

ویژگی های گوشی جدید Nokia 8 Sirocco

بررسی ویژگی های دوربین Nokia 8 Sirocco

برای بررسی و معرفی دوربین این گوشی کافی است به کیفیت دوربین عقب و جلو اشاره کنیم. دوربین عقب یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است که به کمک فلش دوگانه ال ای دی تجهیز شده است. اما دوربین سلفی گیر آن در حد یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است! نظر شما در این باره چیست؟

بررسی ویژگی های سخت افزاری Nokia 8 Sirocco

از نظر سخت افزاری این گوشی دارای سیستم چیپ Qualcomm Snapdragon 835 MSM8998 می باشد که از یک پردازنده ۸ هسته ای با قدرت پردازش ۲۴۵۰ MHz پشتیبانی می کند. این پردازنده تحت سیستم ۶۴ بیتی تولید و توسعه یافته است.

در همین حال گفته شده که پردازنده گرافیکی نیز از نوع Adreno 540 انتخاب شده است. چیزی که بیش از این ها برای ما اهمیت دارد حافظه رم ۶ گیگابایتی است که فوق العاده است اما این گوشی دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است و می توان به کمک اسلات های توسعه دهنده حافظه ای ان را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا داد.

ویژگی های گوشی جدید Nokia 8 Sirocco

بررسی ویژگی های باتری Nokia 8 Sirocco

باتری این گوشی با ظرفیت ۳۲۶۰ تعبیه شده و از نوع داخلی Built-in (Qi) می باشد. با این ظرفیت شما می توانید ۲۲ ساعت صحبت کنید و به مدت ۲۰ روز به حالت استند بای ان را روشن بگذارید. برای پخش فیلم هم می توانید به میزان ۱۱ ساعت آن را روشن نگهدارید. نظر شما در رابطه با این میزان ظرفیت و عملکرد چیست؟

ویژگی های گوشی جدید Nokia 8 Sirocco

دیدگاه های خود را در رابطه با گوشی جدید نوکیا با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *