با این سنسور هوشمند، بدون نیاز به وای فای و بلوتوث شبکه های اجتماعی را رصد کنید!

با این سنسور هوشمند، بدون نیاز به وای فای و بلوتوث شبکه های اجتماعی را رصد کنید!
  • 1396/12/14
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

سنسور امنیتی هوشمند simtek duo ابزاری ویژه برای تامین امنیت کاربرانی است که تمایل دارند از طریق فناوری ، از تمامی وقایع و اتفاقت مهم زندگی خود در لحظه مطلع شوند.

گویا آی تی – simtekduo پایانی برای نگرانی های امنیتی کاربران خواهد بود. در واقع با کمک این تکنولوژی می توانید چندین موضوع مهم را همزمان رصد کنید .

برای مثال به محض این که سیستم های هوشمند خود را با این ابزار همگام سازی کنید ، در هر شرایطی فورا به سنسور امنیتی قابل حمل Simtek Duo متصل شوید .

بر اسن اسا وقتی در حال دویدن ، خرید و یا ورزش کردن هستید ، می توانید بدون هیچ مشکلی و حتی بدون حمل بار اضافی با خود از اطلاعات مهمی مثل جدیدترین اعلان ها ،پیام ها و خبرهای فوری شبکه های اجتماعی مطلع شوید .

بخش اعلان های فوری بسیار جالب عمل می کند . درواقع تماس های اورژانسی با رنگ قرمز برای شما مشخص و ارسال می شوند . از مهم ترین ویژگی های این سنسور را می توان استقلال و عدم وابستگی به بلوتوث ،وای فای و … اشاره کرد .

از دیگر ویژگی های شگفت انگیز این محصول عمر باتری است که می تواند تا یک سال دوام داشته باشد . گرچه شارژ کردن گاه به گاهش نیز بی ضرر است .

. راه اندازی Duo بسیار ساده است. کافی است در یک فضای تاریک و یا کم نور یک حرکت دست ساده به آن بدهید تا سنسورهای نور و حرکتش فعالش ده و فورا نسبت به شما واکنش نشان دهند . در ضمن هر حرکت اضافی نور و صدا نیز از طریق SMS به موبایل شما ارسال می شود .

افزون بر این، Duo از یک مودم همراه جهانی استفاده می کند و در بیش از ۲۰۰ کشور کار می کند. اندازه این محصول بسیار کوچک است و در نتیجه به راحتی قابلیت حمل دارد .

قیمت این محصول ۱۴۰ دلار است .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *