ویژگی های Samsung Galaxy J8 پیش از معرفی رسمی لو رفت

ویژگی های Samsung Galaxy J8 پیش از معرفی رسمی لو رفت
  • 1396/12/14
  • زهرا معبودی
  • 0

سامسونگ مجموعه ای از گوشی های سری Galaxy J را در دست تولید و انتشار دارد  که البته هنوز خبر های رسمی و قطعی خود را در این باره منتشر نمی کند. یکی از این گروه ها گلکسی جی ۸ است که انتظار داشتیم پیش از لو رفتن و به بیرون درز کردن اطلاعات آن، به طور رسمی توسط سامسونگ معرفی شود اما این اتفاق پیش از این چند بار رخ داده است. در میان لیست هایی که احتمال انتشار دارند گلکسی جی ۴ و گلکسی جی ۷ نیز به چشم خورده که انتظار معرفی آن ها به طور رسمی تر و واضح تر داریم. 

گویا آی تی: گوشی جدیدی که هم اکنون اطلاعات آن به بیرون درز شده با نام گلکسی جی ۸ معرفی شده اما هنوز از صحت نام آن هم مطمئن نیستیم اما چیزی که پر واضح است این است که این گوشی یک گوشی در رنج متوسط است.

البته هنوز صحبتی از این گوشی و قیمت رسمی آن انتشار داده نشده است بنابراین باید منتظر نظر نهایی سامسونگ در این باره باشیم.

هر چند این گوشی یک گوشی میان رده است اما قدرت گرفته از پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس پردازشی ۱٫۶GHz است. همچنین این گوشی از یک حافظه رم ۳ گیگابایتی بهره مند است.

گوشی هوشمند مورد نظر از Android ۸٫۰ Oreo پشتیبانی می کند و با سریال نامبر SM-J800FN شناخته و معرفی شده است.

اطلاعات بیشتری هنوز از این گوشی در دست نیست و انتظار داریم که سامسونگ در این باره کمی بیشتر توضیح دهد و خیال علامندان به سری جی را راحت کند که چند گوشی جدید در راه است. برای مشاهده ویژگی های بیشتر از این گوشی به طور رسمی، و البته عمیق تر، می توانید اینجا را کلیک کنید.

در این باره دیدگاه های خود را برای ما بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *