کوادکوپتر های سایما در ایران

کوادکوپتر های سایما در ایران
  • 1397/2/1
  • گویا آی تی
  • 0

کوادکوپتر چیست؟

کوادکوپتر ها تکنولوژی هستند که آرزوی دیرینه بشر را برای پرواز به یک بازی سرگرم کننده که حتی کودکان می‌توانند انجام دهند! تبدیل کرده‌اند. از زاویه دیگر، کوادکوپتر ها زیر مجموعه‌ای از پهپاد های بی سرنشین محسوب می‌شوند که با استفاده از یک رادیو کنترل، به راحتی در آسمان قابل کنترل خواهند بود. این پرنده‌ها قابلیت های بالقوه زیادی دارند به نحوی که با تکیه بر آن‌ها در بخش به بخش زندگی بشر وارد شده‌اند! و کمتر کسی مانده است که به فکر استفاده از کوادکوپتر ها برای سرگرمی و یا استفاده در کار و صنعت نباشد.

انواع کوادکوپترها و پرطرفدار ترین آن‌ها:

کوادکوپتر ها با اهداف و کارایی های مختلف در مدل‌های مختلف و متعددی طراحی و تولید شده‌اند. در حال حاضر قوانینی برای استفاده از کوادکوپتر ها و سایر پهپاد های بدون سر نشین وضع شده است که حوزه فعالیت آن‌ها را کمی محدودتر می‌کند!  که با توجه به آن می‌بایست در خرید کوادکوپتر فوق‌العاده محتاط عمل کنید.

به طور کلی می‌توانیم تمام کوادکوپتر های موجود را از نظر موتور به دو دسته تقسیم کنیم. دسته اول کوادکوپتر هایی با موتور براش و دسته دوم کوادکوپتر هایی با موتور براشلس.

در ایران پرواز کوادکوپترهایی که به موتور های براشلس مجهز شده‌اند، ممنوع شده و برای استفاده از آن‌ها نیازمند دریافت مجوز و پلاک می باشید . این قانون برای پرواز بسیاری از انواع کوادکوپتر ها در ایران دردسر ساز شد! اما از آن‌جایی که تمام کوادکوپتر های برند سایما به سری موتور های براش مجهز شده‌اند، برای خریداران و کاربران سایما هیچ مشکلی به وجود نیامد و همچنان در حال استفاده از کوادکوپتر های خود می‌باشند.

کوادکوپتر های سایما علاوه بر ارائه رابط کاربری بسیار ساده که با چند دقیقه تمرین هر کاربری در هر سن و سالی می‌تواند آن‌ها را به پرواز در بیاورد دارای قابلیت های متعدد مانند پرواز خودکار، هدلس مد و… نیز می‌باشند که به عنوان یک دستیار هوشمند برای پرواز عمل می‌کنند و پروازی ایمن و دور از خطر را برای کاربران تداعی می‌نمایند. از طرفی نمی‌توان طراحی کم‌نظیر، استفاده از قطعات با کیفیت و البته دسترسی کامل به تمام  قطعات یدکی در کشور را نادیده گرفت.

مجموع این پوئن های مثبت، یعنی عدم ممنوعیت پرواز، رابط کاربری ساده، کیفیت بالا، قیمت مناسب، قابلیت‌های متعدد و دسترسی به تمام قطعات یدکی باعث شده است که برند سایما به عنوان یک برند موفق و محبوب در دنیای کوادکوپترها شناخته شود. تضمین ارائه محصولات با کیفیت و کارآمد همیشه سر لوحه شرکت سایما بوده است و تا کنون به آن پایبند مانده به نحوی که طرفداران زیادی در سراسر دنیا جذب کرده است. نا گفته نماند که سایما به عنوان محبوب‌ترین برند فعال در حوزه کوادکوپتر ها در سراسر دنیا شناخته می‌شود.

گریزی به تاریخچه برند سایما

سایما یک برند چینی فعال در حوزه پهپاد های بی سر نشین به ویژه کوادکوپتر ها با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت می‌باشد. سایما در تولیدات خودش یک رویکرد جدید را ارائه داد و آن‌هم تولید محصولاتی ساده برای استفاده همه کاربران حتی کودکان بود. سایما با چنین رویکردی موفق شد به یکی از بزرگترین تولید کنندگان کوادکوپترها تبدیل شود چرا که بسیاری از افراد به دلیل سادگی رابط کاربری، به سمت استفاده از محصولات سایما هدایت می‌شوند. سایما راز موفقیت خودش را ارائه پیشرفته ترین تکنولوژی های روز در قالبی ساده می‌داند.

پای سایما به ایران هم باز شد (نمایندگی سایما در ایران)

ارائه محصولات سایما چند سالی است که با حضور نمایندگی رسمی این شرکت در ایران انجام می‌شود. ایران سایما به عنوان نمایندگی رسمی برند سایما در ایران، محصولات این برند را بدون افزایش قیمت های نجومی که به واسطه دست به دست شدن بین دلال‌ها ایجاد می‌شود، به صورت حضوری و آنلاین به فروش می‌رساند. ایران سایما سعی کرده است با ارائه تضمین های مختلف به ویژه تضمین اصل بودن کالا و پشتیبانی پس از فروش فضایی امن و قابل اعتماد برای خریداران ایجاد نماید.

بهترین محصولات سایما در سال جاری:

سایما در تولیدات خودش خانواده‌های مختلفی را با اهداف و کارایی های مختلف و متعدد ارائه کرده است. از بین تمام محصولات سایما، برخی از آن‌ها واقعا بهتر و باقابلیت‌تر هستند که به همین دلیل، بین خریداران از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. در جدول زیر برخی از محصولات پرفروش و محبوب سایما را معرفی کرده‌ایم:

 

چطور بخریم؟

علاقمندان برای خرید کوادکوپتر های سایما می‌توانند به سایت ایران سایما (www.Syma-iran.com) مراجعه نمایند و یا اینکه به دفتر فروش ایران سایما با شماره ۴۴۶۳۳۷۶۲ تماس بگیرند.

ایران سایما مرجعی غنی از تمام محصولات برند سایما محسوب می‌شود که به صورت حرفه‌ای در حوزه فروش کوادکوپتر فعالیت می‌کند. در ایران سایما می‌توانید نقد و بررسی، ویدیو و مشخصات حقیقی تمام محصولات را مطالعه نمایید. ایران سایما تضمین می‌کند که تمام اطلاعات موجود درون این سایت کاملا بی‌طرفانه است تا فضایی مناسب برای مقایسه و خریدی کارآمد و بصرفه برای علاقمندان ایجاد شود.

فارغ از اطلاعات کالاها، در وب سایت ایران سایما، آموزش های لازم برای استفاده از کوادکوپتر ها و یا تعمیر آن‌ها وجود دارد که خریداران با مطالعه آن‌ها به راحتی می‌توانند مشکلات فنی و… محصول‌شان را رفع نمایند.

علاوه بر این موارد ایران سایما تضمین ۴۸ ساعت بازگشت کالا و همانطور که گفتیم تضمین اصل بودن کالا را به خریداران داده است تا در صورتی که پس از تست کوادکوپتر خریداران به مشکل برخوردند، کالا را بازگشت دهند و کوادکوپتر جدیدی دریافت نمایند.

 

منبع خبر : ویرلن

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *