چطور سر برگ چت مسنجر فیس بوک را در اندروید غیرفعال کنیم؟

چطور سر برگ چت مسنجر فیس بوک را در اندروید غیرفعال کنیم؟
  • 1397/2/6
  • زهرا معبودی
  • 0

ارسال مسیج به دوستان و اعضای خانواده و در ارتباط بودن با آن ها و حتی گپ و گفت های دوستانه می تواند برای ما خیلی لذت بخش باشد. یکی از بهترین ابزارها برای این کار استفاده از مسنجر فیس بوک است چرا که می توان احتمال داد هر کسی که به دنبال او هستیم در این شبکه حاضر است.گویا آی تی: اما یکی از نفرت انگیز ترین چیزها این است که هر لحظه چهره های افراد را بالای موبایل خود مشاهده کنیم. این معضل مخصوصا در مسنجر فیس بوک وجود دارد.

خب این لیست در واقع لیستی از افرادی است که احتمالا آن ها را می شناسید و به آن ها علاقه دارید. به این بخش در مسنجر فیس بوک مخصوصا Chat Heads گفته می شود.

خب حالا شاید به هر دلیلی دیگر این افراد را دوست ندارید و نمی خواهید چهره های آن ها را به طور شناور مشاهده کنید. خب برای این کار، دو راه به شما پیشنهاد می شود که راه اول می توانید این قابلیت را در گوشی خود پنهان کنید و بعد با سیستم تنظیمات را طوری تغییر دهید که هیچ وقت در هیچ دستگاهی این بخش شناور را نبینید.

روش اول

خب برای این کار، لازم است که به مسنجر فیس بوک و صفحه اصلی آن بروید یا اینکه، یک Chat Head باز را لمس کنید تا وارد مسنجر فیس بوک شوید.

خب در مسنجر در سمت راست و تقریبا بالا، یک آیکون کوچک با چهره خود را مشاهده می کنید. این موقعیت را در عکس زیر ارائه داده ایم.

خب روی این بخش ضربه بزنید تا یک سری آپشن ها به شما نمایش داده شود. این آپشن ها را انقدر اسکرول کنید و به پایین بیایید تا به عبارت Chat Heads برسید.

معمولا تاگل این بخش باید فعال باشد. خب وقتی آبی رنگ است یعنی که فعال است. روی این تاگل ضربه بزنید یا اسلاید کنید تا خاکستری رنگ شود و این یعنی این خاصیت را غیر فعال می کنید.

روش دوم

خب بدین ترتیب می توان مطمئن بود که این خاصیت غیرفعال می شود. اما شیوه دیگر هم کاملا دستی است. به این صورت می توانید سر ها را از بالا اسلاید کنید و آن ها را حذف کنید. مثل عکس زیر:

وقتی که هد را می کشید، تا آن را از صفحه حذف کنید تا از شر آن راحت شوید یک دکمه ضربدر ظاهر می شود که باید آن را به سمت ضربدر بکشید تا از جلوی روی شما حذف شود.

این روش به صورت شخصی است و مثلا می تواند یک فرد را از هد چت پاک کند. وقتی یکی از افراد را با این شیوه از دایره هد چت بیرون کردید منتظر نفر بعدی باشید تا پیام دهد. به همحض اینکه پیام داد می توانید هد چت او که نشان از عکس پروفایل او دارد را به همین ترتیب، به پایین اسلاید کنید و به ضربدر برسانید و بدین ترتیب تک تک آن ها را ترور کنید.

در این باره تجربیات خود و دیدگاه های تان را در بخش نظرات بنویسید. در صورت مفید بودن این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *