اپلیکیشن مدیریت ایمیل Outlook سرانجام برای ios عرضه شد

اپلیکیشن مدیریت ایمیل Outlook سرانجام برای ios عرضه شد
  • 1393/11/9
  • تیم گویا آي تی
  • 1

پس از اینکه مایکروسافت در ماه دسامبر سال میلادی گذشته اپلیکیشن Acompli را خریداری نمود، حالا این غول بزرگ دنیای نرم افزاری، نسخه اندروید و ios اپلیکیشن Outlook را هم آماده نموده. البته نسخه اندرویدی فعلا به صورت پیشنمایش است و نسخه نهایی نیست.

اکنون می توانید اپلیکیشن مورد بحث را از فروشگاه اپلیکیشن های iOS و نیز فروشگاه گوگل پلی دانلود نمایید. با Outlook تجربه ای بسیار با کیفیت را نسبت به روش های مرسوم و سنتی در مدیریت ایمیل های خود خواهید داشت.

هر دو نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن یاد شده، همانند اپلیکیشن های آفیس اکنون در اختیار کاربران این دو پلتفرم هستند و مایکروسافت می خواهد مطمئن شود که تمامی افراد در هر سیستم عاملی بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. شرکت مورد اشاره دیگر سخن این نمی زند که ابتدا باید نسخه های ویندوزی عرضه شوند و به این نکته اشاره کرده که حقیقتا دو سیستم عامل iOS و اندروید اکنون بقدری کاربر دارند که باید اپلیکیشن های مختلف برای این دو پلتفرم هم همزمان ارائه گردند. هم اکنون نسخه لمسی آفیس برای اندروید و iOS آماده شده در حالیکه نسخه ویندوزی آن هنوز در دست توسعه است.

هنگامی که کمپانی Acompli که در وایع یک اپلیکیشن چند پلتفرمه برای مدیریت ایمیل بود، توسط مایکروسافت با مبلغ قابل توجهی خریداری شد، سوالی برای همه پیش آمد که چرا چنین مبلغی برای آن پرداخت شده و اصولا هدف مایکروسافت از این خرید چه بوده.

همانگونه که انتظار می رفت حالا ظاهرا امکانات و تجربه کاری Acompli در اپلیکیشن Outlook بکار بسته شده و نیز این اپلیکیشن را به صورت چند پلتفرمه در آورده تا با این روش جامعه کاربری‌ این سرویس افزایش یابد. البته استفاده از نام معتبر Outlook قطعا کمک بیشتری به همه گیر شدن اپلیکیشن های جدید آن خواهد نمود. برای دانلود نسخه پیشنمایش اپلیکیشن مدیریت ایمیل Outlook برای اندروید و نسخه کامل آن برای ios ، بر روی تصاویر زیر کلیک کنید.

appstore

noskhe-android-w19

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. یعنی ناکنون نداشته!!!؟

    لطفاً یه مقاله در مورد اپلیکیشن جدید گوگل با عنوان inbox و مقایسه اون با جیمیل بذارین.

    ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *