مچ بند هوشمند ایسر با نام Liquid Leap+

مچ بند هوشمند ایسر با نام Liquid Leap+
  • 1393/12/10
  • مجتبی
  • 0

امروز در MWC ایسر نسخه بروز شده مچ بند سلامتی Liquid Leap خود را را با نام Liquid Leap+ معرفی کرده که از هر سه سیستم عامل اندروید، ویندوزغون و iOS پشتیبانی می کند و دسته آن هم قابل تعویض است.

صفحه نمایش این محصول ۱ اینچی بوده و رزولوشن ۱۲۸ در ۳۲ پیکسلی را به ارمغان می آورد و نوع آن هم سیاه و سفید است. این صفحه نمایش باعث شده تا مصرف باتری آن بسیار بهینه شود و با یکبار شارژ گجت مورد بحق بتوان بین ۵ تا ۷ روز با آن کر کرد.

Liquid Leap+ دستگاهی است که گواهی نامه IPX7 دارد و این یعنی ضدآب است. رابط کاربری آن هم امکان کنترل موسیقی، ایمیل و تقویم و اطلاع رسانی پیام های کوتاه را دارد. فقط یک سنسوسر در لیست ویزگی های این دستبند موجود است و آن هم سنسور گام شمار بوده که برای شمارش تعداد قدم های برداشته شده کاربر و محاسبه میزان کالری مصرفی و نیز ثبت فعالیت افراد در هنگام شنا کاربرد خواهد داشت. در طول شب هم Liquid Leap+ ریتم ها و الگوهای خواب کاربر را ثبت می کند.

افراد می توانند این دستگاه را به تلفن های هوشمند اندرویدی، ویندوز فونی یا iOS خود متصل کنند. این اتصال از طریق بلوتوث ۴ انجام می پذیرد. دسته های رنگی مختلفی هم برای محصول یاد شده در نظر گرفته شده که می توان به رنگ های سبز، صورتی، مشکلی و … اشاره نمود. قیمت گجت مورد بحث ۷۰ یورو اعلام شده است و در همین ماه به بازار عرضه می گردد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *