ایسر در ۲۳ آپریل یک کنفرانس اختصاصی برگزار خواهد نمود

ایسر در ۲۳ آپریل یک کنفرانس اختصاصی برگزار خواهد نمود
  • 1393/12/20
  • مجتبی
  • 2

در نمایشگاه MWC 2015 .ه اوایل این ماه برگزار گردید، ایسر از برخی محصولات جدید خود مانند Acer Liquid Jade Z پ نیز Liquid Lead+ که یک مچ بند هوشمند است رونمایی کرد. در هر حال این شرکت ظاهرا محرفی محصولات جدیدش هنوز ادامه دارد و اخیرا شروع به ارسال دعوتنامه هایی برای یک مراسم اختصاصی نموده که قرار است در تاریخ ۲۳ آپریل سال میلادی جاری برگزارد گردد.

رویداد مورد بحث در شهر نیویورک برگزار خواهد شد اما از زمان و مکان رویداد که بگذریم اینکه ایسر چه چیزی را ممکن است معرفی نماید هنوز برایمان نامشخص است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، این شرکت در MWC 2015 تعداد محصول معرفی کرد و حالا بنظر میرسد محصول جدیدش به حوزه موبایل ارتباطی ندارد.

ممکن است که ایسر قصد معرفی رایانه رومیزی یا لپ تاپ جدیدی را داشته باشد زیرا شرکت مورد اشاره بخوبی دریافته است که محصولات رایانه‌آش چیزی غیر از دستگاه های موبایلی هستند و بنابر این حدس زده می شود که در مراسم ۲۳ آپریل شاهد معرفی لپ تاپ یا رایانه باشیم. همچنین گفته شده که امکان معرفی چند دستگاه ویندوزی توسط ایسر وجود دارد ولی تا زمانی که رویداد برگزار نشده نمیتوان این مورد را به قطعیت بیان کرد.

اگر شما نیز به رویداد ایسر علاقمند هستند، پس تاریخ آن را در تقویم خود علامت بزنید تا چیزی را از دست ندهید. ما نیز در گویا آی تی به طور حتم این مراسم را پوشش می دهیم.[منبع:‌Ubergizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *