روزنگار ؛ عرضه اپلیکیشن Periscope توسط توییتر/ شایعات آیفون‌های جدید و بیشتر

روزنگار ؛ عرضه اپلیکیشن Periscope توسط توییتر/ شایعات آیفون‌های جدید و بیشتر
  • 1394/1/7
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

توییتر اپلیکیشن Periscope را برای استریم آنلاین ویدئو در iOS عرضه کرد

Periscope-app

مدت هاست که در سایت های شبکه های اجتماعی بزرگ نظیر فیسبوک و توییتر کاربران می توانند وضعیت خود را به صورت لحظه ای و زنده با دیگران به اشتراک بگذارند. اگر شما به دنبال اخبار جدید باشید این ویژگی برایتان بسیار کارا خواهد بود. اما استریم آنلاین ویدئو هم یک ویژگی است که برای خیلی ها ممکن است کاربردی باشد، مثلا دنبال کردن کنسرت ها. حالا توییتر از اپلیکیشنی به نام Periscope برای این منظور رونمایی کرده که فعلا برای کاربران iOS عرضه گشته.

گوشی اندرویدی خود را به راکت تنیس تبدیل کنید

۱۵-۳-۱۹-۱۵۳۲۳۵motion-tennis-cast

به گزارش گویا آی تی، از این پس کسانی که گوشی اندرویدی دارند می توانند در مقابل تلوزیون، گوشی خود را به راکت تبدیل و تنیس بازی کنند. نسخه ی اندرویدی برنامه ی ورزشی «موشن تنیس کست» توسط کمپانی Rolocule به صورت رایگان ارائه شده تا کاربرانی که از ابزار متصل به تلویزیون اینترنتی مانند کروم کست، میرا کست و یا سامسونگ کست استفاده می کنند بتوانند روی صفحه ی تلویزیون تنیس اجرا کرده و از گوشی خود به عنوان راکت بهره ببرند.

شایعه شده که اپل امسال می خواهد از ۳ نوع آیفون جدید رونمایی کند که یکی از آنها ۴ اینچی است!

۲۰۱۵-۰۳-۲۵-image-2

وبسایت DigiTimes ادعا می کند که غول کوپرتینو آماده است تا یک خط تولید جدید از سری ‘C’ آیفون را راه اندازی کند و با این حساب اپل امسال در کنار آیفون های ۶S و ۶S Plus یک آیفون ۴ اینچی به نام ۶C هم معرفی می کند. همانطور که بسیاری از شما به یاد دارید، اپل از آیفون ۵C با بدنه پلاستیکی در سال ۲۰۱۳ رونمایی کرد و بسیاری از مردم نگران این شدند که اپل دیگر از فلز برای ساخت بدنه آیفون ها استفاده نکند.آیفون های ۶C و ۶S پلاس مجهز به صفحه نمایش LTPS ساخته شده توسط ژاپن دیسپلی، شارپ و LG عرضه می شوند،

گوگل برای بهبود اسکرولینگ کروم از استاندارد مایکروسافت استفاده می کند

google-chromebox-meetings-26-640x360

کروم به عنوان مرورگر محبوب کاربران شناخته می شود اما این مرورگر کامل نیست. احتمالا ویژگی هایی وجود دارد که کاربران می خواهند بهبود پیدا کند و برخی ویژگی ها باید توسط خود گوگل ساخته شوند. ممکن است یکی از این ویژگی ها که باید بهبود یابند اسکرول کردن باشد که تجربه وحشتناکی را در تبلت های ویندوزی ایجاد گرده اند. خبر خوب این است که گوگل سرانجام تصمیم گرفته است که در این مورد کارهایی را انجام دهد و نکته جالب طنزآمیز اینجاست که گوگل می خواهد از استاندارد مایکروسافت که برای اسکرول کردن در اینترنت اسکپلورر معرفی کرده بود استفاده کند.

مشخصات جدیدی از تبلت احتمالی HTC به بیرون درز یافت

htc-logo

در روز ۸ آوریل کمپانی تایوانی اچ تی سی یک رویداد رسانه ای را برگزار می نماید که در آن ما احتمالا شاهد معرفی برخی محصولات این شرکت از جمله HTC One M9+ و HTC One E9 و نیز HTC One E9+  خواهیم بود. علاوه بر گوشی های یاد شده اجتمال معرفی یک تبلت جدید از این شرکت وجود دارد. شایعه ی جدید ساعاتی پیش منتشر شده که شامل یکسری از مشخصات فنی تبلت یاد شده است.

باتری های لیتیوم یونی توسط دانشمندان دانشگاه پودرو ارائه شد

۷۰۰۷۰۵

به گزارش گویا آی تی، دانشمندان توانستند شیوه ی جالبی برای تولید نسل جدیدی از باتری ها ارائه کنند زیرا سال های زیادی در سراسر جهان تعدادی از فوم‌ های سبک و ارزان قیمت، ویژه ی بسته بندی دستگاه ها و قطعات به عنوان مواد دور ریز رها شده اند که در نهایت می توان آنها را در تالاب ها و محیط زیست یافت و اکنون عده ای از دانشمندان دانشگاه پوردو برای تولید نسل جدیدی از باتری های لیتیوم یونی به فکر استفاده از این مواد افتادند.

امکان مشاهده ویدئوهای ۴k با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در یوتیوب فعال شد

gsmarena_001

در ماه فوریه سال میلادی گذشته بزرگترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری ویدئو یعنی یوتیوب خبر از ویژگی جدیدی داد که با آن کاربران می توانستند اقدام به آپلود ویدئوهایی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و کیفیت ۴k مایند. حالا این سرویس امکان پخش ویدئوهای ۴k به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را فراهم نمود. در حال حاضر و در این لحظه فقط ۶ ویدئو با چنین کیفیتی در یوتیوب وجود دارند که توسط خود این وب سایت انتخاب شده اند.

آموزش تمیز کردن صفحه نمایش های لمسی

آموزش تمیز کردن صفحه نمایش های لمسی

وجود لکه ها بر روی صفحه نمایش دستگاه های هوشمند کمی آزار دهنده هستند و ممکن است که روی صفحه نمایش تلفن همراه شما از این لکه ها و یا اثر انگشت به جا مانده باشد. تمیز نگه داشتن صفحه نمایش های لمسی برای افزایش طول عمر آن ها ضروری است. امروز قصد داریم که به شما نحوه تمیز کردن صفحه نمایش موجود در دستگاه های هوشمند را آموزش دهیم. پس با ما در گویا آی تی همراه باشید.

چگونه با امکانات گوگل در زمان خود صرفه جویی کنیم؟

چگونه با امکانات گوگل در زمان خود صرفه جویی کنیم؟

سرویس ایمیل گوگل در ماه آپریل متولد شد و حالا به قدری رشد کرده که خیلی ها بدون آن نمی توانند زندگی کنند! کاربرهای فراوان جیمیل برای بسیاری از افراد بسیار مورد نیاز هستند اما بگذارید در مورد این ویژگی ها کمی بیشتر صحبت کنیم. می خواهیم در این مطلب به یکسری ویژگی های رایج سرویس مورد بحث اشاره کنیم. گوگل ابزارهایی آماده کرده که همگی می توان در زمان شما برای انجام بسیاری از امروز روزمره صرفه جویی کنند.در ادامه با معرفی این امکانات و ابزارها با گویا آی تی همراه باشید.لیستی از وظایفی که باید انجام شوند

باز هم به پایان روزنگاری دیگر در دنیای تکنولوژی رسیدیم. خلاصه ای از مهمترین اخبار فناوری امروز را در بالا برایتان به رشته تحریر درآوردیم. در ادامه نیز می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را در گویا آی تی مشاهده و در صورت تمایش به آنها مراجعه نمایید.

هارد درایوهای SSD جدید ۱۰ ترابایتی به زودی از راه می رسند

تفنگی که با چاپگر سه بعدی چاپ شده است

خاموش کردن آتش با امواج صوتی

مایکروسافت در حال کار بر روی یک دستگاه ویندوزفونی سازگار با اپ های اندرویدی است [شایعه]

اسکایپ پای خود را به مرورگرها باز کرد

Microsoft Office suite برای دستگاه های زیر ۱۰ اینچ رایگان می شود

موتورولا به جرم تجاوز به حق اختراع MMS محکوم شد

نتایج نظرسنجی وبسایت Phonearena درباره نسخه های درحال اجرای اندروید در گوشی های هوشمند

WhatsApp در حال کار بر روی یکپارچه سازی گوگل درایو با پیام ها و رسانه هایش است

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *