باتری های آیفون امسال چه تفاوتی با نسل های گذشته دارد

باتری های آیفون امسال چه تفاوتی با نسل های گذشته دارد
  • 1395/6/18
  • زهرا معبودی
  • 0

اپل در خلال مراسم شب گذشته خود (پوشش زنده خیری گویا آی تی) با انتشار لیستی به تشریح توانایی های باتری آیفون های جدیدش پرداخت. بر این اساس تلفن های هوشمند جدید اپل با دوام ترین باتری را در میان تمام آیفون هایی که در طی ۹ سال گذشته روانه بازار شده اند دارا هستند.

طبق ادعای اپل، با آیفون ۷ می توان بر بستر ۳G یا LTE تا حدود ۱۲ ساعت به مرور وب پرداخت، در حالی که این عدد برای آیفون ۷ پلاس به رقم ۱۳ ساعت می رسد. در مدل ۴.۷ اینچی تا حدود ۴۰ ساعت نیز می توانید به موسیقی به صورت آنلاین گوش دهید. رکورد مذکور برای آیفون بزرگ تر ۶۰ ساعت است.

 apple-iphone-watch-20160907-5536

حد نصاب تماشای استریم آنلاین ویدیو نیز به ترتیب برای دو مدل آیفون ۱۳ و ۱۴ ساعت خواهد بود. تماس بر بستر نسل سوم هم با هر بار شارژ تا ۱۴ ساعت برای آیفون ۷ و ۲۱ ساعت برای آیفون ۷ پلاس میسر خواهد بود.

فیل شیلر در ادامه مراسم اعلام داشت که به ازای هر روز با یک کاربری معمولی، آیفون ۷ تا ۲ ساعت و آیفون ۷ پلاس تا حدود یک ساعت نسبت به نسل قبل خود بیشتر روشن خواهند ماند.

در جدول زیر نیز می توانید عملکرد باتری آیفون های مختلف را با دو محصول تازه معرفی شده مقایسه نمایید.

compare-iphone-battery-1

برای آگاهی از اطلاعات تکمیلی درباره این گوشی ها به مطلب «ماحصل رویداد رونمایی محصولات اپل و معرفی ویژه آیفون ۷» مراجعه نمایید.

منبع:

slashgear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *