نمایش تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای به همراه ویدیوهای یوتیوب در سال ۲۰۱۸ متوقف خواهد شد

نمایش تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای به همراه ویدیوهای یوتیوب در سال ۲۰۱۸ متوقف خواهد شد
  • 1395/12/1
  • مقدم
  • 0

احتمالاً با تبلیغات غیرقابل توقف و Skip در سرویس یوتیوب مواجه شده‌اید و به دلیل همین تبلیغات، ممکن است از تماشای یک ویدیو صرف‌نظر کرده باشید. با این‌حال، شرکت گوگل که سرویس یوتیوب را اکنون در اختیار دارد، اعلام کرده است که به زودی به پخش تبلیغات ۳۰ ثانیه در ویدیوهای یوتیوب خاتمه می‌دهد و دیگر کاربران برای تماشای یک ویدیو، نیازی به مشاهده یک تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای ندارند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

شرکت گوگل ادعا می‌کند که با کنار گذاشته‌شدن تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای از ویدیوهای یوتیوب، این سرویس برای کاربران جذاب و سرگرم‌کننده‌تر خواهد شد. هرچند باید به این موضوع توجه داشته باشید که مدت زمان زیادی تا عملی‌شدن این تصمیم باقی مانده است زیرا شرکت گوگل، حذف تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای را از ویدیوهای یوتیوب تا سال ۲۰۱۸ آغاز نخواهد کرد. به همین جهت، کاربران باید بیشتر از ده ماه برای حذف این تبلیغات آزاردهنده منتظر بمانند.

براساس اطلاعات منتشر شده، با شروع سال جدید میلادی، شرکت گوگل به استفاده از فرمت‌های تبلیغاتی دیگر روی می‌آورد که تجربه تبلیغاتی بهتری را برای کاربران به همراه خواهد داشت. سخنگوی گوگل در همین زمینه اعلام کرده است:

به عنوان بخشی از این هدف، ما تصمیم گرفته‌ایم تا نمایش تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای غیر قابل Skip را در سال ۲۰۱۸ متوقف نماییم و شرکت گوگل، بر روی فرمت‌های تبلیغاتی دیگری متمرکز خواهد شد که برای کاربران و تبلیغ‌کنندگان، بهتر باشد.

البته تصمیمی برای حذف تبلیغات آزاردهنده دیگر که مدت زمان کم‌تری دارند، گرفته نشده است و به همین جهت، تبلیغات ۱۵ ثانیه‌ای و ۲۰ ثانیه‌ای هم‌چنان نمایش داده خواهد شد. پس از حذف تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای از ویدیوهای یوتیوب، انتظار می‌رود که تبلیغات کوتاه طولانی‌تر شود. لازم به‌ذکر است که در حال‌حاضر، می‌توانید با پرداخت ده دلار، تبلیغات را در صورت تمایل Skip نمایید.

منبع: BGR

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *