احتمال رونمایی از مدل جدید آیفون SE با ۱۲۸ گیگابایت حافظه در ماه جاری افزایش یافت

احتمال رونمایی از مدل جدید آیفون SE با ۱۲۸ گیگابایت حافظه در ماه جاری افزایش یافت
  • 1395/12/12
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رود که شرکت اپل در ماه جاری میلادی، یک رویداد خبری برگزار نماید و در این مراسم، رونمایی از تبلت‌های آیپد جدید به همراه یک نسخه جدید از آیفون SE قطعی به‌نظر می‌رسد. در یک شایعه جدید به این موضوع اشاره شده است که شرکت اپل به احتمال زیاد، مدل جدید آیفون SE را با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تا پایان ماه جاری میلادی ارائه می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده از یک خرده‌فروشی، هیچ مدل جدیدی از آیفون SE از زمان رونمایی رسمی از گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در ماه سپتامبر، برای این فروشگاه فرستاده نشده است. علت این موضوع، می‌تواند فروش پایین آیفون SE باشد یا هم‌چنین، نشانه‌ای مبنی بر عرضه مدل جدید آیفون ارزان‌قیمت شرکت اپل باشد. علاوه‌براین، مشخص شده است که شش نسخه آنلاک ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی آیفون SE در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، رز طلایی و خاکستری به شرکت اپل باز گردانده شده و دو مدل نیز مربوط به اپراتور Sprint بوده است.

در یک گزارش در ماه گذشته نیز، شایعه‌ای مبنی بر رونمایی از مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون SE در ماه مارس به همراه نسخه قرمز رنگ آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شد. آیفون SE در حال‌حاضر، در دو مدل با ۱۶ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد و شرکت اپل تصمیم دارد تا تفاوت بین حافظه ذخیره‌سازی مدل‌ پایه و رده‌بالای آیفون SE را بیشتر نماید. بر همین اساس، انتظار می‌رود که نسخه جدید آیفون ارزان‎‌قیمت شرکت اپل با ۳۲ گیگابایت حافظه رم عرضه شود و مدل دیگر آن نیز با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

در همین رابطه، پیش‌تر تحلیل‌گران اعلام کرده بودند که شرکت اپل تا پیش از رونمایی رسمی و عرضه گوشی‌های آیفون ۸، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس، مدل جدید آیفون ارزان‌قیمت خود را معرفی نخواهد کرد. با این‌حال در شایعات اخیر، به اطلاعاتی برخلاف این موضوع اشاره شده است و به همین جهت، احتمالاً باید منتظر معرفی رسمی مدل جدید آیفون SE باشیم.

آیفون SE

اینکه آیفون SE موفق بوده است یا خیر؛ هنوز دلیل منطقی برای عرضه این مدل با نمایشگر ۴ اینچی نمی‌شود. بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی با نمایشگری بزرگ‌تر از ۵ اینچ به بازار عرضه می‌شود و تمایل کوپرتینویی‌ها برای رونمایی رسمی از آیفون SE جدید با نمایشگر ۵ اینچی، چندان معقول نیست. با این‌حال، شرکت اپل هیچ تمایلی به انتظارات کاربران ندارد و همواره برخلاف پیش‌بینی‌ها عمل نموده است.

هم‌چنین، باید اشاره کرد که در مدل جدید آیفون SE تغییر چندان خاصی ایجاد نشده است و تنها، این مدل با حافظه داخلی بیشتری به بازار عرضه خواهد شد. به همراه رونمایی رسمی از آیفون SE، شرکت اپل تبلت آیپد مینی ۷٫۹ اینچی، آیپد ۹٫۷ اینچی، آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی و آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی را معرفی خواهد کرد. در رابطه با قابلیت‌های جدید آیفون ۷ قرمز رنگ اطلاعاتی در دسترس نیست اما شاید این مدل، همان آیفون ۷ اس باشد که در شایعات و گمانه‌زنی‌های گذشته به آن اشاره شده است.

شرکت اپل به هیچ‌یک از این شایعات واکنشی نشان نداده است و با توجه به سیاست‌های شرکت اپل، چندان نباید برای تایید رسمی این گمانه‌زنی‌ها تا پیش از رونمایی رسمی از محصولات جدید کوپرتینویی‌ها در ماه مارس منتظر باشید. به هرحال، شرکت اپل همواره کاربران را به نوعی شگفت‌زده می‌کند و انتظار داریم که در ماه مارس نیز این موضوع تکرار شود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *