نسخه جدید آیفون ۶ شرکت اپل با ۳۲ گیگابایت حافظه در بازارهای آسیایی عرضه شد

نسخه جدید آیفون ۶ شرکت اپل با ۳۲ گیگابایت حافظه در بازارهای آسیایی عرضه شد
  • 1395/12/16
  • مقدم
  • 0

شرکت اپل به تازگی در سکوت خبری، از نسخه جدید آیفون ۶ رونمایی کرده است و این مدل با رنگ طلایی از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. برای اطلاع، در سال ۲۰۱۶ از آیفون ۶ در سه مدل با ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی رونمایی شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

آیفون ۶ با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در رنگ طلایی به بازار عرضه شده و اپراتور ارائه دهنده این مدل، مدعی است که تعداد این مدل محدود خواهد بود. به همین جهت، فروش آن تا به پایان رسیدن موجود فعلی در چین، ادامه خواهد یافت. برای یادآوری، باید اشاره نمود که عرضه یک مدل جدید از آیفون‌های شرکت اپل برای معطوف‌نمودن توجه کاربران در برخی از بازارها، چندان موضوع جدیدی نیست

شرکت اپل، مدتی پیش آیفون ۴ را با هشت گیگابایت حافظه داخلی در بازار هند عرضه کرده بود و هم‌چنین، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه مدل جدید آیفون SE با حافظه داخلی بیشتر وجود دارد. در نهایت، باید اشاره کرد که آیفون ۶ جدید شرکت اپل از وب‌سایت شرکت سازنده نیز برای خرید در دسترس خواهد بود.

در رابطه با مشخصات‌فنی این مدل، باید اشاره کرد که آیفون ۶ به یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۵۰ در ۱۳۳۵ پیکسل مجهز شده است و از یک گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. ظرفیت باتری مورد استفاده در این مدل، ۱۸۱۰ میلی‌آمپر ساعت است و قدرت این مدل توسط تراشه دو هسته‌ای A8 شرکت اپل با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز و چیپ گرافیکی PowerVR GX6450 تامین می‌شود.

آیفون ۶

برای دوربین اصلی گوشی آیفون ۶ از یک شاتر ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه‌ لنزی f/2.2 و فلاش LED دوگانه استفاده شده است و هم‌چنین، یک شاتر ۱٫۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم مشابه برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، در حاشیه بالای نمایشگر وجود دارد. این گوشی در حال‌حاضر در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، آیفون SE نیز تا چند هفته آینده با حافظه داخلی بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت و شایعات از عرضه مدل جدیدتر آن با ۱۲۸ گیگابایت حافظه خبر می‎دهد. تصمیم شرکت اپل برای رونمایی از مدل جدید آیفون SE با توجه به محبوبیت این مدل در میان کاربران، منطقی است اما بعید می‌دانیم که در سال ۲۰۱۷، دیگر گوشی‌های ۴ اینچی مورد توجه کاربران قرار داشته باشد.

هم‌چنین، مدل دیگری از آیفون SE با ۳۲ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد و به همین جهت، دیگر مدل‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی آیفون میان‌رده شرکت اپل پس از ماه مارس، ارائه نمی‌شود. در همین رابطه، شرکت اپل تصمیم گرفته است تا مدل‌های موجود از آیفون SE را از یک خرده‌فروشی جمع‌آوری نماید و این موضوع، احتمال رونمایی از مدل جدیدتر آیفون SE را با ۱۲۸ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی افزایش داده است.

البته توجه داشته باشید که مدل جدید آیفون SE به احتمال زیاد تنها از حافظه داخلی بیشتری استفاده خواهد کرد و این به معنای عرضه آن با قابلیت‌های جدید نیست. به عبارت بهتر، آیفون SE با مشخصات سخت‌افزاری مشابه با مدل‌های پیشین ارائه می‎شود و نباید برای ارائه آن این گوشی با مشخصات سخت‌افزاری بهتر از جمله یک دوربین با اندازه مگاپیکسلی بالاتر، نمایشگر بهتر و … منتظر باشید.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *