چگونه حالت روح تلگرام را در دسکتاپ فعال کنیم؟

چگونه حالت روح تلگرام را در دسکتاپ فعال کنیم؟
  • 1395/12/16
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید تلگرام روز به روز در حال رشد و بزرگ شدن است و به تناسب رشد جمعیت این افراد، آن ها به دنبال راه هایی برای فعالیت دلخواه در این شبکه اجتماعی موبایلی هستند! آن ها می خواهند که بتوانند با استفاده از ترفند هایی به صورت خیلی زرنگ تر یا بهتر بگوییم حرفه ای تر در تلگرام فعالیت داشته باشند. با توجه به اینکه خود تلگرام سرویسی متن باز است و می توان روی آن تغییراتی ایجاد کرد، بسیاری از توسعه دهندگان برای نسخه های موبایلی این برنامه اپلیکیشن هایی ارائه داده اند که کمک می کند بتوان بهتر با آن ارتباط برقرار کرد و با ترفند هایی حرفه ای تر عمل کرد. حالت روح تلگرام چیزی است که خیلی ها به دنبال آن هستند اما تا پیش از این توسط اپ هایی که به صورت جداگانه توسط شرکت های مختلف نوشته می شد ارائه می شد اما این بار آی گرام با تولید اپلیکیشن تحت ویندوز خود سعی بر آن دارد که حالت روح را به تلگرام در ویندوز بیاورد.

حالت روح تلگرام را در دسکتاپ

برخی از ویژگی های نرم افزار آی گرام در ویندوز به صورت زیر است:

در آی گرام در ویندوز می توانید مکالمه های خود اعم از مکالمات در چت، گروه ها و ربات ها و حتی در کانال ها از دید دیگران پنهان نمایید.

همچنین می توانید در کمترین زمان ممکن از ریپورت تلگرام خارج شوید و فعالیت معمولی خود را از سر گیرید.

در نسخه ویندوزی آی گرام می توانید به راحتی با قابلیت جاروبرقی عکس و فیلم و تمام داده های اضافی تان را پاک کنید و فضای بیشتری را از آن خود کنید.

در آی گرام می توانید چت روم های ویژه ای در اختیار داشته باشید و به صورت نا محدود سوپر گروه ها را در اختیار داشته و جستجو کنید.

از طرفی بسیاری به دنبال قابلیتی برای پیدا کردن کانال های مختلفی هستتند که آی گرام به آن پرداخته است و این امکان را در این نسخه ارائه داده است.

هر چند در تلگرام امکان ویرایش قالب به خوبی ارائه شده است اما بد نیست به این قابلیت در این برنامه نیز کمی توجه کنید و از ان بهره مند شوید. در آی گرام نیز می توانید تم انتخاب کنید یا اینکه خودتان تم مورد نظر خود را بسازید.

حالت روح تلگرام را در دسکتاپ

حالت روح که در واقع همان آنلاین بودن اما نمایش آفلاین بودن است که به تازگی به این اپ ویندوزی اضافه شده است. در حالت روح وقتی کسی برای شما پیام دهد، به راحتی می توانید آن را بخوانید اما آی گرام به مخاطب اجازه ندهد که بفهمد شما پیام او را خوانده اید. نکته مهم تر دیگر این است که اگر در حالت روح بخواهید پیامی ارسال کنید، هنگام ارسال برای یک لحظه وضعیت شما آنلاین خواهد شد و مجددا در آن واحد به حالت آفلاین خواهد برگشت.

بدین صورت می توانید در فضای آرام تری فعالیت مجازی خود را داشته باشید و مطابق با میل خود به چت و ارتباط با دیگران بپردازید. در این باره اگر سوال یا تجربه ای دارید، خوب است که از طریق بخش نظران همین مطلب با کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *