آموزش انجام محاسبات ریاضی پیچیده با تلگرام

آموزش انجام محاسبات ریاضی پیچیده با تلگرام
  • 1395/12/17
  • زهرا معبودی
  • 0

برای محاسبه کردن تا پیش از این که گوشی های هوشمند روی کار بیایند از ماشین حساب استفاده می کردیم و ناچار بودیم شمار زیادی از فرمول ها را حفظ کنیم. اما با روی کار آمدن رایانه ها وگوشی و تبلت های هوشمند، یکی از اجزای جدا نشدنی این سیستم ها به شمار می آید.

با این حال هر وقت بخواهید چیزی را محاسبه کنید می توانید سریعا به سراغ نرم افزار محاسبه گر در گوشی های هوشمند خود بروید و عملیات مورد نظر را انجام دهید. اما اگر شما با تلگرام همراه باشید، و نیاز داشته باشید محاسبات زیادی انجام دهید، گاهی لازم می شود اپلیکیشن تلگرام را بسته و به سراغ نرم افزار ماشین حساب گوشی تان بروید. برای این منظور برای اینکه بتوانید از خود تلگرام به عنوان یک محاسبه گر استفاده کنید، می توانید از رباتی استفاده کنید که توسعه دهندگان برای علاقمندان به ریاضی تهیه کرده اند استفاده کنید. این ربات CalcuBot نام دارد.

@ CalcuBot

در زمینه این ربات یک نکته مهم وجود دارد که پیشرفته بودن آن است. در واقع شما با ماشین حساب های معمولی حتی ماشین حساب رایانه و گوشی، نمی توانید محاسبات پیچیده انجام دهید یا اینکه اولویت ها را مشخص کنید.

ربات محاسبه گر تلگرام قادر است محاسبات سخت و پیچیده را انجام دهد و حتی قادر است اولویت های ریاضی عددی را هم شناسایی کند و آن ها را در محاسبات دخیل کند.

شما می توانید معادلات خود را طبق دستورات این ربات نوشته و به درستی و در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید. این ربات را با آدرس @CalcuBot در اختیار بگیرید.

@ CalcuBot

دقت کنید که گاهی به دلیل مشکلات سرور ها ممکن است پاسخگویی کمی با اختلال روبرو باشد و به موقع پاسخ خود را دریافت نکنید. در چنین شرایطی باید کمی صبور باشید و دوباره موضوع را تست کنید تا این ربات به شما پاسخ دهد.

شما برای محاسبه ریاضیات در تلگرام از چه ربات خاصی استفاده می کنید؟ آیا می توانید یک ربات حرفه ای تر از این ربات به گویا آی تی معرفی کنید؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *