نمایشگرهای اولد در تمامی آیفون‌های ۲۰۱۹ شرکت اپل به کار گرفته خواهد شد

نمایشگرهای اولد در تمامی آیفون‌های ۲۰۱۹ شرکت اپل به کار گرفته خواهد شد
  • 1395/12/18
  • مقدم
  • 0

انتظار می‎رود که شرکت اپل از یک نمایشگر اولد در آیفون پرچم‎دار جدید خود موسوم به آیفون ۸ استفاده نماید و دو مدل دیگر از آیفون‌های شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ به پنل IPS LCD مجهز شده است. یک گزارش جدید، نشان می‌دهد که شرکت اپل تصمیم گرفته است در سال ۲۰۱۹، تمامی مدل‌های آیفون جدید خود را با نمایشگر اولد به بازار عرضه نماید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‎تی همراه باشید.

گزارش شده است که شرکت اپل از سه تامین‌کننده کره‌ای برای برد مدارهای انعطاف‌پذیر گوشی آیفون ۸ استفاده خواهد کرد. انتظار می‎رود که این سازنده نزدیک به ۶۰ میلیون واحد آیفون با نمایشگر اولد ارائه دهد و این رقم در سال آینده به دو برابر افزایش خواهد یافت. با اینکه در ابتدا گمان می‌رفت تمامی مدل‌های آیفون شرکت اپل در سال ۲۰۱۸ با نمایشگر اولد ارائه می‎شود، گزارش جدید به عرضه آیفون‌های ۲۰۱۹ این سازنده با نمایشگر اولد اشاره دارد.

به همین جهت، هم‌چنان باید منتظر عرضه گوشی‌های آیفون شرکت اپل با پنل LCD در سال جاری میلادی و سال ۲۰۱۸ باشیم. البته باید توجه نمایید که منبع گزارش جدید، یکی از تامین‌کنندگان قطعه برای آیفون‌های شرکت اپل است و کوپرتینویی‎ها هیچ‌گاه اهداف بلندمدت خود را با تامین‌کنندگان در میان نمی‌گذارند.

آیفون ۸ به یک صفحه‌نمایش اولد ۵٫۸ اینچی مجهز شده است

آیفون‌

در گزارش‌های اخیر به این موضوع اشاره شده است که آیفون ۸ به بزرگ‌ترین نمایشگر در میان‌ آیفون‌های ۲۰۱۷ شرکت اپل مجهز خواهد بود. هم‌چنین، این مدل به عنوان اولین آیفون شرکت اپل با نمایشگر اولد به بازار عرضه خواهد شد و هم‌چنین، به عنوان اولین گوشی‌هوشمند شرکت اپل از دکمه فیزیکی Home استفاده نمی‌کند.

البته تمامی نمایشگر ۵٫۸ اینچی آیفون ۸ در دسترس نخواهد بود و تنها بخشی از آن (در حدود ۵٫۱۵ اینچ) قابل استفاده است. باقی نمایشگر برای انجام کارهای دیگر و جای‌گیری دکمه‌های نرم‎افزاری، در نظر گرفته شده است و به همین جهت، نمی‌توانید از تمامی نمایشگر بزرگ آیفون ۸ استفاده نمایید.

 آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل هم‌چنین به قابلیت ثبت تصاویر سلفی ۳ بعدی مجهز خواهد بود و امکان تشخیص چهره کاربران برای آنلاک‌نمودن دستگاه برای این مدل در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی آیفون ۸ دوگانه خواهد بود و مطابق با شایعات گذشته، چینش شاترها به صورت عمودی است.

آیفون ۷ اس از یک صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی LCD استفاده خواهد نمود و آیفون ۷ اس پلاس نیز مانند نسل گذشته خود به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی LCD مجهز شده است. آیفون‌های جدید شرکت اپل از سری “اس” از نظر طراحی ظاهری، تفاوت چندانی با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نخواهند داشت. تغییرات صورت‌گرفته در آن‌ها بیشتر سخت‎افزاری است و انتظار می‌رود که آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس با بدنه‌ای فلزی مشابه با آیفون‌های ۲۰۱۶ عرضه شود.

این دو مدل، هم‎چنین به حافظه رم مشابهی با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مجهز خواهند بود و تنها با تراشه جدید شرکت اپل از سری A ارائه می‌شود. علاوه‌براین، انتظار داریم که عملکرد دوربین در گوشی‌های آیفون ۲۰۱۷ شرکت اپل در مقایسه با مدل‌های موجود، بهبود یافته باشد. در کنار عرضه آیفون‌های ۲۰۱۷ شرکت اپل از سری “اس” در رنگ‌های متداول، انتظار داریم که کوپرتینویی‌ها این دو مدل را در رنگ قرمز نیز ارائه دهند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *