شبکه ارتباطی برند خود را با گروه های لینکدین گسترش دهید

شبکه ارتباطی برند خود را با گروه های لینکدین گسترش دهید
  • 1395/12/18
  • مهدی پیوندی
  • 0

برای اینکه بتوانید مواجهه با برند خود را افزایش دهید، لازم است فعالانه به تعامل با مخاطبان خود بپردازید تا شبکه قویتری را ایجاد کنید. کسب و کار شما با استفاده از استراتژی های درست می تواند افراد تاثیرگذار و مشتریان بالقوه را از طریق گروههای لینکدین (linkedin) جذب کند.

لینکدین هنوز هم یکی از منابع شبکه سازی عمده برای کسب و کارها است و اخیرا نیز شاهد تحولی در پلتفورم خود بوده است. افرادی که در حوزه های مختلف، و از جمله زمینه فعالیت شما کار می کنند، برای کسب اطلاعات و تحقیق و بررسی به این شبکه اجتماعی مراجعه می کنند. برای جلب مخاطبان مناسب با برند شما، باید توجه و پیاده سازی چند مورد را از همین امروز شروع کنید.

  • آمادگی پیدا کنید. در انتخاب گروه هایی که بر اساس بازار هدف خود به عضویت آنها در می آیید دقت زیادی به خرج بدهید. ببینید که در هر یک چه کسی تاثیرگذارتر است و سطح فعالیت هر گروه چقدر است. هنگامی که می خواهید گروه خودتان را راه بیندازید، به عواملی که باعث جلب توجه مردم برای ملحق شدن به آن می شوند و اینکه برندتان چگونه می تواند نسبت به بقیه متمایز باشد فکر کنید.
  • یک نماد (لوگو) انتخاب کنید. یکی از بهترین ویژگیهای گروه های لینکدین امکان برندسازی منحصر به فرد برای هر یک از آنها است. نمادی را انتخاب کنید که با وبسایت و سایر حساب های اجتماعی تان هماهنگ باشد. توضیحات و پیام را دقیق و واضح بنویسید. باید اطمینان پیدا کنید که دنبال کنندگان شما دقیقا می دانند به چه نوع گروهی ملحق می شوند.
  • برای پیشرفت گروه خود تلاش کنید. در شرایطی که بیش از ۱٫۵ میلیارد گروه در لینکدین وجود دارد، ممکن است متمایز و منحصر به فرد بودن در میان آنها غیرممکن به نظر برسد. اما با تعامل منظم، ارائه اطلاعات تازه، اشتراک گذاری در سایر شبکه های اجتماعی و شفافیت می توانید دنبال کنندگان برند خود را حفظ کرده و افزایش دهید.
  • به تنهایی کار نکنید. پس از اینکه کارها کمی روی غلتک افتاد، برای کمک به مدیریت و شراکت در گروه خود از یکی از اعضای تیم یا گروه دعوت به عمل آورید. نه تنها این همکار جدید می تواند به شما در مدیریت گروه و حذف اسپم کمک کند، بلکه برقراری ارتباط با شبکه لینکدین او نیز می توند باعث رشد سریع تر برند شما شود.

لینکدین مکان فوق العاده ای برای ارتباط برند شخصی شما با متخصصان حوزه فعالیت تان، و همچنین جذب مخاطبانی است که نسبت به دانش و تخصص شما از خود علاقه نشان داده اند. شبکه شما با یک رویکرد دستگیرانه و دوستانه و انتشار منظم محتوا می تواند دنبال کنندگان وفاداری را برای برندتان جذب کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *