شیائومی ردمی پرو ۲ با شش گیگابایت رم در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد

شیائومی ردمی پرو ۲ با شش گیگابایت رم در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد
  • 1395/12/25
  • مقدم
  • 0

گفته می‌شود که شرکت شیائومی در حال توسعه نسل جدید گوشی میان‌رده شیائومی ردمی پرو ۲ برای عرضه گسترده آن به بازار است. ردمی پرو ۲ در مقایسه با نسل قبل، با پیشرفت‌های قابل‌توجهی همراه بوده است و برخی از ویژگی‌های نسل قبل هم‌چنان در این مدل وجود دارد. با این‌حال، یک گزارش‌ جدید نشان می‌دهد که شیائومی ردمی پرو ۲ در اواخر ماه جاری میلادی (تا پیش از نیمه اول فروردین ماه) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

مشخصات‎فنی شیائومی ردمی پرو ۲ در ماه ژانویه فاش شده است و براساس اطلاعات منتشر شده، نسل جدید گوشی میان‌رده شیائومی ردمی پرو با یک تراشه اسنپدراگون از سری ۶۶۰ ارائه می‌شود. یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای گوشی میان‌رده جدید شیائومی ردمی پرو در نظر گرفته شده است که در مقایسه با باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت نسل قبل، ماندگاری بیشتری را نوید می‌دهد.

پنل نمایشگر گوشی شیائومی ردمی پرو ۲ مانند نسل قبل، OLED خواهد بود و انتظار داریم که این مدل به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده باشد. برای دوربین اصلی، یک شاتر ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX362 سونی در نظر گرفته شده است و دوربین اصلی از فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel استفاده می‌کند. مشابه با این فناوری پیش‌تر در گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ به کار گرفته شده بود.

شایعات مدعی هستند که شیائومی ردمی پرو ۲ در دو نسخه در دسترس قرار خواهد گرفت و مدل پایه ردمی پرو ۲ به چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. نسخه دیگر نیز با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‎شود. قیمت نسخه پایه نسل جدید گوشی میان‌رده شیائومی ردمی پرو ۲ نزدیک به ۲۳۰ دلار است و برای داشتن حافظه رم بیشتر در این گوشی، باید نزدیک به ۳۰ دلار بیشتر هزینه نمایید. هرچند، مطمئن هستیم که قیمت نهایی گوشی شیائومی ردمی پرو ۲ از قیمت فاش‌شده برای این مدل بیشتر خواهد بود.

شیائومی ردمی پرو ۲

هیچ اطلاعاتی پیرامون نرم‌افزار نسل جدید گوشی شیائومی ردمی پرو وجود ندارد اما گمان می‌رود که ردمی پرو ۲ با رابط‌کاربری MIUI 8.0 و سیستم‌عامل اندروید نوقا در دسترس قرار خواهد گرفت. البته هنوز مشخص نیست که شرکت شیائومی، گوشی میان‌رده جدید خود را در سایر بازارها عرضه می‌کند یا تصمیم دارد تا عرضه ردمی پرو ۲ را به بازار چین محدود نگه‌ دارد.

برای مقایسه شیائومی ردمی پرو ۲ با نسل قبل، باید اشاره کرد که ردمی پرو در سال گذشته معرفی شده است و از یک دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و شاتر ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری برای این مدل در نظر گرفته شده است. این گوشی در سه نسخه ارائه می‌شود که مدل پایه با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه همراه شده است و هم‌چنین، امکان انتخاب یک مدل با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

اندازه نمایشگر شیائومی ردمی پرو ۵٫۵ اینچ بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی است. ردمی پرو از یک درگاه یواس‌بی Type-C استفاده می‌کند و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به طور هم‌زمان برای آن در نظر گرفته شده است. هم‌چنین، تراشه ده هسته‌ای هلیو ایکس ۲۵ مدیاتک در نسخه رده‌بالا شیائومی ردمی پرو ۲ به کار گرفته شده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *