عقل سالم در بدن سالم؛ بررسی اپلیکیشن Daily Yoga

عقل سالم در بدن سالم؛ بررسی اپلیکیشن Daily Yoga
  • 1393/10/1
  • مریم موید
  • 0

سلامت و تناسب‌اندام و همچنین سبک زندگی سالم روزبه‌روز بیشتر موردتوجه واقع می‌شود. راه‌های زیادی برای رسیدن به این اهداف وجود دارد. هرکدام از ما شیوه موردعلاقه خود را داریم؛ برخی شنا کردن را ترجیح می‌دهیم، برخی عرق ریختن ریز وزنه‌های باشگاه، برخی به دنبال شیوه‌های کم‌خرج‌تری هستیم مانند دویدن در هوای باز و … . اما خب عده زیادی هم هستند که هیچ‌کدام از این موارد را دوست ندارند و با چیزی جز یوگا راضی نمی‌شوند. اگر شما جزو همین دسته‌اید، عنوان درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید چراکه بحث ما در مورد یک اپ یوگا بی‌نظیر است با نام Daily Yoga.

عقل سالم در بدن سالم؛ بررسی اپلیکیشن Daily Yoga
این اپ یک برنامه روزانه یوگا است که با کمک آن می‌توانید سالن یوگا خود را داشته باشید. Daily Yoga ابزاری فوق‌العاده است برای کسانی که حسابی سرشان شلوغ است و وقت چندانی برای ورزش ندارند. آموزش‌های این برنامه در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته دسته‌بندی‌شده‌اند، بنابراین به کار تمامی افراد از مبتدیان تا حرفه‌ای‌ها می‌آید.
از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به پایگاه داده‌ای با بیش از 400 حرکت یوگا، ویدئوهای HD، راهنما صوتی زنده، موسیقی آرامش‌بخش، شبکه اجتماعی و … اشاره کرد.

عقل سالم در بدن سالم؛ بررسی اپلیکیشن Daily Yoga

– بیش از 50 جلسه یوگا و 400 حرکت مختلف.
– ویدئوهای HD، آموزش گام‌به‌گام، و BGM
– 7 برنامه مختلف برای مبتدیان، تناسب‌اندام، کاهش وزن، افزایش قدرت، افزایش انعطاف، کسب آرامش، تعادل و … .
– مناسب برای تمامی افراد در سطوح مختلف توانایی؛ مبتدی، متوسط، حرفه‌ای
– 3 سطح سختی مختلف برای تمرینات: ساده، معمولی، دشوار
– بازه‌های زمانی متنوع از 5 دقیقه تا 45 دقیقه. برخی روزها خیلی گرفتاریم، یا اصلاً حوصله ورزش نداریم با این ویژگی نیاز نیست مقید به مدت‌زمان مشخصی برای ورزش کردن باشیم.
– برای همه افراد، مواقعی در طی دوران ورزششان پیش می‌آید که انگیزه خود را از دست می‌دهند، این برنامه فکر آن را هم کرده است. شبکه اجتماعی این برنامه هر زمان که دلسرد شدید دوباره شور و هیجان و انگیزه سابق را درونتان به وجود می‌آورد.
. با انجام تمرینات یوگا امتیاز بگیرید.
. ایده‌های خود را در انجمن گفتگو به اشتراک بگذارید
. تمام افراد این جامعه ورزشی یوگا می‌توانند یکدیگر را فالو کنند.
. با دوستان یوگا کار خود چت کنید
. در لیست رنکینگ توانایی‌های خود را به رخ بکشید

فقط این‌ها نیست. این برنامه هرماه محتوا تازه‌ای را اضافه می‌کند، بنابراین هیچ‌گاه تکراری و کسل‌کننده نخواهد شد. اگر زمانی به اینترنت دسترسی نداشتید جای هیچ نگرانی نیست، چراکه جلسات این برنامه می‌توانند به‌صورت آفلاین دانلود شده و استفاده شوند.
این اپلیکیشن با تمامی گوشی‌های و تبلت های اندروید سازگار است.
Daily Yoga جلسات تمرینی بی‌اندازه متنوعی را ارائه می‌دهد، شامل یوگا در محل کار، یوگا برای والدین، یوگا برای دوندگان، یوگا روزانه، و یا برای بخش‌های خاصی از بدن مانند تمرینات شکم، سینه و… .

علاقه‌مندان به این ورزش با دیدن امکانات این برنامه واقعاً هیجان‌زده خواهند شد و کسانی که با یوگا آشنایی ندارند به آن مبتلا می‌شوند. Daily Yoga شیوه خوبی است از ترکیب تفریح، ورزش و سلامتی.

عقل سالم در بدن سالم؛ بررسی اپلیکیشن Daily Yoga

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *