5 بازی مطرحی که در اولین ماه سال 2015 میلادی منتشر خواهند شد

5 بازی مطرحی که در اولین ماه سال 2015 میلادی منتشر خواهند شد
  • 1393/10/6
  • نادر عظیمی
  • 0

تنها چند روز تا به فرا رسیدن سال میلادی جدید [2015] مانده. ماه ی که برای بازیبازان بسیار با ارزش است، زیرا در کریسمس بازی های مطرحی برای پر کردن اوقات فراغت منتشر می شود و به همین منظور باید منتظر بهترین ها باشیم. اما از سوی دیگر برای ما ایرانی ها، یکی از طاغت آور ترین ماه ها می باشد. در کل طبق روالی که از این به بعد خواهیم داشت، مروری بر 5 عنوان برتر ماه پیشه رو (این قسمت: ماه ژانویه-2015) داریم. با گویا آی تی همراه باشید.

ماه ژانویه [2015] را می توان به دو قسمت تقسیم کرد. قسمت اول مربوط به یک عنوان است که جمع کثیری از بازیباز ها با آن خاطرات زیبایی دارند. بله درست حدس زدید؛ اگر نمی دانید بهتر از بگویم بازی Resident Evil Remaster در این ماه منتشر می شود. در کنار این عنوان نسخه PC بازی GTA V که می توان آن را مورد انتظار ترین بازی ماه جاری و سال پیش رو خواند در اولین روز های سال میلادی جدید به انتشار جهانی خواهد رسید.

5) Life is Strange – Episode One (PC, PS3, PS4, 360, Xbox One)

 Life-is-Strange-Episode-One-Image

سازنده: Dontnod Entertainment
ناشر: Square Enix
تاریخ عرضه: January 30th

شاید جالب باشد بدانید که این عنوان جزو جدیدترین ساخته سازنده عنوان Remember Me می باشد. عنوانی که گرچه نتوانست به علت مشکلاتی که دارا بود با نظرات مثبت منتقدان همراه شود، اما باز یک شاهکار بود. اینبار استودیوی Dontnod Entertainment پروسه ساخته قبلی خود مبنی بر هایپ سازی های متعدد را اجرا نکرده؛ بلکه با یک سکوت خاص قسمت اول این محصول که می خواهد مانند عناوینی همچون The Walking Dead: Telltale Games Serial ( و ساخته های دیگر استودیوی موفق Telltale Games ) به صورت قسمت های جدا از یکدیگر ساخته شود را؛ منتشر می کند. روشی که استودیوی Teltalle Games توانست با بنانهادن آن گام بلندی در به اوج رسیدن خود بردارد. حال باید منتظر ماند و دید که جدید ترین ساخته استودیوی Dontnod Entertainment موفق می شود و یا باز تراژدی دیگری همانند ساخته قبلی این استودیو به وقوع می پیوندد.

4) Saints Row: Gat Out of Hell (PC, PS3, PS4, 360, Xbox One)

 Saints-Row-Gat-Out-of-Hell-Image

سازنده: Volition
ناشر: Deep Silver
تاریخ عرضه: January 20th

بعد از عرضه موفق Saints Row IV، استودیوی Volition از فرصت به وجود آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و بعد از گذشت چند ماه از عرضه، بار دیگر می خواهد جنون Saints Row را در رگ های بازیبازان تزریق کند. اینبار داستان و محتویات کاملاً با نسخه پیشین متفاوت است. قرار است بازیباز در Saints Row: Gat Out of Hell وارد دنیایی مانند عناوین دیزنی شود و با شخصیت های خاطره انگیز Saints Row رو به رو شود. در این بسته بروز رسانی شما باید یکی از دو شخصیت Johnny Gat یا Kinzie Kensingto را انتخاب کنید و به دل شیطان بزنید. حال باید منتظر ماند و دید که آیا استودیوی Volition می تواند به خوبی ساخته های قبلی خود، یک ساخته خاطره انگیز دیگر را به وجود بیاورد. نظر شما چیست؟

3) Resident Evil HD Remaster (PC, PS3, PS4, 360, Xbox One)

Resident-Evil-HD-Remaster-Image

سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
تاریخ عرضه: January 20th

طرفداران ژانر ترس به طور حتم با یکی از عقاید بنده، یعنی بی نظیر بودن نسخه های ابتدایی و گَهگاه آخرین نسخه های آن ایمان دارند. حال اگر می خواهید بار دیگر نسخه ابتدایی این عنوان که سال 2002 به صورت انصحاری برای پلتفرم های نینتندو منتشر شد را بازی کنید؛ تنها باید چند روز صبر داشته باشید. زیرا Capcom می خواهد با یک بازسازی بی نظیر، خاطرات Resident Evil را در درون شما زنده کند. این اتفاق با انتشار نسخه ای بنام Resident Evil HD Remaster اتفاق خواهد افتاد. بله؛ باری دیگر ترس و واحمه در وجود شما -این بار با کیفیت 720 و افزایش منحصر به فرد صدا- رخنه می کند و در حد مرگ شما را خورد می کند. تنها عنصری که شما را به این ترس بینهایت نزدیک می کنم؛ صبر است.

2) Dying Light (PC, PS4, Xbox One)

Dying-Light-image

سازنده: Techland
ناشر: Warner Bros. Interactive
تاریخ عرضه: January 27th

ماه ژانویه را می توان ماه ترس خواند. زیرا یک عنوان زامبی محور و ترسناک ( به خصوص در 12 ساعت شب ) می خواهد در این ماه منتشر شود. عنوانی که به هیچ وجه با شما شوخی ندارد! بله؛ شب های این عنوان آنقدر ترسناک می شود که به کلمه آوردن آن برای شما خواننده برایم بسیار سخت است. Dying Light با یک زمینه زامبی محور، 27 ژانویه منتشر خواهد شد. استودیوی Techland ( استودیوی سازنده ) قول داده است که این عنوان می تواند جوز ترین های سال قرار بگیرد. باید منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق خواهد افتاد. اگر طرفدار ژانر ترس هستید و دلتان می خواهد از پشت بام های خانه ها، اینبار برای فرار از زامبی ها پرش های متوالی داشته باشید Dying Light را از دست ندهید.

1) Grand Theft Auto V (PC)

 Grand-Theft-Auto-5-Image

سازنده: Rockstar North
ناشر: Rockstar Games
تاریخ عرضه: January 27th

و اما بالاخره رسیدیم به گل سر سبد ماه ژانویه. عنوانی که PC باز ها برای انتشار آن دست به هر کاری زدند و سرانجام راک استار وعده عرضه آن را داد. انگار همین دیروز بود که در E3 2014، سونی با نمایش خیره کننده این عنوان بر روی PC موج عظیمی از نظرات مثبت را روانه RockStar کرد. دیگر عنوان Grand Theft Auto V برای تمامی بازیبازن معرفی شده است و نیازی به معرفی آن نیست. اما لازم می بینم عرض کنم که در این نسخه شما یک قابلیت ویژه ( نسبت به دو کنسول نسل هفتی؛ Xbox 360 و PlayStation 4 ) دارید و آن هم دوربین اول شخص است. قابلیتی که با استفاده از آن می توانید دنیای GTA V را جوری دیگر ببیند. بیشتر از این لازم نمی بینم درباره این عنوان بزرگ توضیح دهم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *