شیائومی ۱ میلیون دستگاه گوشی هوشمند طی ۵ ماه گذشته در هند به فروش رساند

شیائومی ۱ میلیون دستگاه گوشی هوشمند طی ۵ ماه گذشته در هند به فروش رساند
  • 1393/10/6
  • نادر عظیمی
  • 0

شرکت چینی شیائومی یکی از شرکت های مشهور سازنده گوشی هوشمند و دیگر ابزارهای هوشمندانه است. با این حال به نظر می رسد این گوشی در محدوده ای از آسیا بسیار موردتوجه قرار گرفته به خصوص اینکه این برند در کشورش چین که بازارش توسط گوشی های هوشمند سامسونگ احاطه شده بود توانست بازار گوشی های هوشمند سامسونگ را سرنگون کند.

علاوه بر این برند چینی شیائومی در نظر دارد برای برتری در زمینه گوشی های هوشمند در این سیاره خاکی به مقابله با تکنولوژی سامسونگ و اپل بپردازد. اما خبر شگفت زده این است که شیائومی در حال حاضر سومین بزرگترین شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند پس از سامسونگ و اپل است و در این بین اپل رتبه ۲ و سامسونگ رتبه ۱ را دارد.

به نظر می رسد شیائومی قصد دارد که درآمد حاصله از این عرصه در جهان را از آن خود کند. زیرا در حال حاضر با توجه به پیام آقای Manu Kumar Jain مدیرعامل شیائومی هند در صفحه رسمی توییترش طی ۵ ماه گذشته بیش از ۱ میلیون دستگاه گوشی هوشمند شیائومی فروش رفته است. این میزان فروش خیلی شوکه آور نیست زیرا شیائومی به ارائه گجت هایی برای گوشی هایی اش می پردازد که هزینه را نسبت به گوشی های برند دیگر پایین می آورد. لازم به ذکر است که شیائومی هند طی همکاری با خرده فروش آنلاین Flipkart هندوستان به فروش انحصاری گوشی هایش می پردازد و حتی برای فروش گوشی های مدل Mi 3، Redmi 1s و فبلت Redmi به ارائه معاملاتی جهت افزایش فروش می پردازد.

جالب اینجاست که شیائومی در قبل از ماه جولای اعلام کرد تنها طی ۴ دقیقه ۵۰هزار دستگاه از تبلت Mi Pad را به فروش رساند. با توجه به تمامی این آمار و ارقام فروش، شیائومی آینده درخشانی خواهد داشت. شما حتی می توانید پیام آقای Manu Kumar Jain را در ادامه مشاهده کنید:

xiaomi

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *