سونی بزودی تبلتی با صفحه نمایش بزرگ در پاسخ به iPad Pro رونمایی می کند

سونی بزودی تبلتی با صفحه نمایش بزرگ در پاسخ به iPad Pro رونمایی می کند
  • 1393/10/7
  • نادر عظیمی
  • 2

شرکت ژاپنی سونی یکی از مهمترین تولید کننده صنعت تلفن همراه است. بسیاری از مردم عمدتا به سمت تلفن های هوشمند سونی می روند و این تولید کننده ژاپنی علاوه بر تلفن همراه به تولید تبلت نیز می پردازد. طبق گزارشات اخیر به نظر می رسد شرکت سونی در حال حاضر برروی تبلت هایش تمرکز نمود.

مدت زمان طولانی است که در فضای مجازی شایعه شده اپل درحال ساخت تبلت iPad Pro با صفحه نمایش ۱۲ اینچی است. در این بین سونی پس از شنیدن این شایعه تصمیم گرفت قبل از عملی کردن اپل این موضوع را برروی تبلت های خود پیاده سازی کند.

سایت DigiTimes ادعا می کند که تولید کننده ژاپنی قصد دارد تولید تبلت هایش را گسترش دهد و به همین منظور ابتدا به سمت تبلت هایی با صفحه نمایش بزرگ هم رده صفحه نمایش ۱۲ اینچی شایعه شده اپل iPad Pro رفته است. اما این تبلت نسبت به iPad Pro شایعه شده خصوصیاتی متمایزتر داشته و با تمامی تبلت های دیگر قابل رقابت است.

به گزارش این سایت ویژگی تبلت ۱۲ اینچی سونی به این شرح است “صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی با دقت تصویر ۲۴۰۰*۳۸۴۰ پیکسل،پردازنده ای از خانواده Snapdragon، دوربین ۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید گوگل و ضخامت حدود ۸٫۶ میلی متر.”

این تبلت ها از سه ماهه نخست سال آینده به تولید انبوه می رسند و در ماه ژوئن عرضه فروشگاه ها خواهند شد. شرکت سونی تاکنون به طور رسمی این خبر را تایید نکرد اما اگر حقیقت داشته باشد بسیار جالب است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. این دیگه تبلت نیست…مانتیور یا تلویزیونه.
    اگه کانکتور DVI یا VGA یا HDMI هم براش تعبیه کنن که دیگه اصل جنس میشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *