نگاه نزدیک به صفحه کلید تاشو مایکروسافت

نگاه نزدیک به صفحه کلید تاشو مایکروسافت
  • 1393/12/13
  • مجتبی
  • 0

در کنار معرفی دو تلفن هوشمند میان رده از سری لومیا که در MWC 2015 معرفی شدند، مایکروسافت از یک صفحه کلید تاشو که با دستگاه های اندرویدی، آیفون و دستگاه های ویندوزفونی سازگاری دارد هم رونمایی کرد.

وزن کم و طراحی کوچک و جمع و جور این محصول، دو ویژگی بسیار مهم آن هستند و مایکروسافت با این صفحه کلید تاشو، به نوعی از سبک صفحه کلید تبلت/لپ تاپ های سرفیس نیز بهره برده. می توان صفحه کلید مورد بحث را براحتی در جیب بزرگ جلو یا جیب عقب شلوار خود قرار دهید. محصول یاد شده برای کسانی که نیاز به تایپ کردن در تلفن های هوشمند و تبلت ها را دارند، می تواند بسیار مفید باشد.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

[quote]ظاهر زیبا و وزن کم مهمترین ویژگی های این صفحه کلید هستند.[/quote]

شکل چیدمان دکمه ها مانند بیشتر صفحه کلید های استاندارد امروزی به سبک QWERY است، اما برای عادت کردن به آنکمی زمان می برد زیر از وسط به دونیم قسمت شده. دکمه ها تخت هستند و بازحورد فشار دادن خوبی را دارند. صدای تولید شده در هنگام تایپ نسبت به صفحه کلید های معمولی کمتر است که این یک ویژگی مثبت برای محصول مورد بحث ارزیابی می شود.

صفحه کلید تاشو مایکروسافت، با استفاده از بلوتوث می تواند به دستگاه های مختلف متصل گردد و عمر باتری آن هم سه ماه است. بنابرین نیاز ندارید تا زود به زود آن را شارژ کنید.

قیمت این صفحه کلید ۱۰۰ دلار اعلام شده و در آینده ای نه چندان دور انتظار داریم تا در نقاط مختلف جهان عرضه شود.

در زیر می توانید تصاویری از این صفحه کلید مشاهده کنید.

۲۲۲

۱۱۱۱

Microsoft-Universal-Foldable-Keyboard

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *