ورزش‌نگار ؛ مشخص شدن تیم بسکتبال دوپینگی/انتخابات پر حاشیه ریاست فدراسیون ووشو و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ مشخص شدن تیم بسکتبال دوپینگی/انتخابات پر حاشیه ریاست فدراسیون ووشو و بیشتر
  • 1393/12/13
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

تیم بسکتبالیستان دوپینگی مشخص شد

www.gooyavarzesh.com-دوپینگ

چندی پیش، نتیجه آزمایش دوپینگ دو بسکتبالیست و یک شناگر مثبت اعلام شد اما از اوردن نام آن‌ها و اینکه در کدام تیم‌ها هستند خودداری شده بود. اما امروز تیمی که بسکتبالیستان دوپینگی در آن حضور دارند مشخص شد. با این وجود نام بازیکنان صراحتا گفته نشد. صبح امروز اعلام شد که آن‌ دو بازیکن در تیم هفت الماس قزوین قرار دارند. در همین رابطه مربی تیم هفت الماس قزوین گفت: در باره اینکه این بازیکنان در تیم‌ ما هستند، صبح امروز باخبر شدم و این اطمینان را می‌دهم که اگر نتیجه تست دوپینگ آنان قطعی باشد، حتما با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

انتخابات پر حاشیه ریاست فدراسیون ووشو

علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو

صبح امروز جلسه علنی فدراسیون ووشو برای انتخاب ریاست ۴ سال آینده فدراسون برگزار شد. این مجمع با ریاست نصر الله سجادی در آکادمی ملی المپیک و در سالن سلمان فارسی برگزار شد. در ابتدای جلسه برای این انتخابات ۱۶ کاندیدا وجود داشتند که از میان آنان ۱۱ تن انصراف دادند. و ۵ تن دیگر به رقابت پرداختند.

فخرالدینی : انتخاب مجیدی را تبریک میگویم

http://gooyavarzesh.com/wp-content/uploads/2015/03/chaharlang491.jpg

میلاد فخرالدینی مدافع – هافبک تیم استقلال تهران در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان بهترین بازیکن ۲ دهه اخیر گفت : مجیدی در بین استقلالی ها و حتی طرفداران دیگر تیم ها محبوبیت زیادی بدست آورده است و با انتخاب مردم هم بهترین بازیکن شد . هر پنج گزینه جزو بهترین ها بودند و بنابراین من هم در این نظرسنجی شرکت نکردم .

نورمحمدی : پرسپولیس برای میزبانی آسیا باید به عنوان صدرنشین صعود کند

http://gooyavarzesh.com/wp-content/uploads/2015/03/chaharlang490.jpg

رضا نورمحمدی در گفتگو با خبرنگاران و درباره بازی مقابل لخویا و بنیادکار گفت : ما در نیم فصل دوم خیلی خوب خودمان را نشان دادیم ، حتی در بازی های لیگ برتر مقابل ملوان و ذوب آهن هم حق ما برد بود ولی شانس با ما نبود . ۲ بازی آخر لیگ قهرمانان آسیا هم خیلی خوب کار کردیم . ما در کارهای دفاعی عالی عمل میکردیم و در نتیجه به خواسته مان که دریافت ۶ امتیاز از مجموع دو بازی بود هم رسیدیم .

نصب اولین دیوار اسکواش مدارس کشور

File_201533124056

ه گفته رئیس هیات اسکواش استان همدان، در یکی از مدارس دخترانه این شهر ، دیوار اسکواش ساخته و اکنون افتتاح شد. فاطمه سادات شبیری گفت: با کمک حمایت‌های فدراسیون اسکواش و مسئول کمیته توسعه فدراسیون باور همدان، دیوار اسکواش در یکی از دبستان‌های این منطقه افتتاح شد. وی خبر داد: این مدرسه ۳۰۰ عضو دارد و با افتتاح این دیواره، ورزش اسکواش در این مدرسه مورد استقبال قرار خواهد گرفت و این کار موجب گسترش هرچه بیشتر این رشته ورزشی در این منطقه می‌شود. فاطمه سادات شبیری ابراز داشت: به دنبال توسعه این رشته ورزشی در همدان هستیم. در این راستا فدراسیون نیز هدف گسترش و استعدادیابی در رشته اسکواش را در میان دانش‌آموزان استان دنبال می‌کند.

مورینیو: پیترچک یکی از ۳ دروازه بان برتر اروپاست

۴۵۵۸۹۷۱۸۰۳۳۶۱۷۹۹۴۲۳۹

پیتر چک که ۱۰ سالی بود در هر تیمی حرف اول دروازه بانی را میزد ، امسال با حضور کورتوا در تیم چلسی ، نیمکت نشین شد و بارها شایعات مختلفی پیرامون وی در رسانه ها منتشر شد که البته رنگ واقعیت به خود نگرفتند ولی بحث انتقال پیتر چک به یک تیم دیگر لیگ برتری یا احتمالا آلمانی وجود دارد که زمان آن در پایان فصل خواهد بود. البته پیتر چک در فینال جام اتحادیه انگلیس در ترکیب اصلی حضور داشت و نگذاشت که بازیکنان تاتنام دروازه وی را باز کنند ولی این حضور ۹۰ دقیقه ای نیز وی را راضی نکرده و گمانه زنی ها از نارضایتی وی خبر میدهند.

پله: استرالیا لیاقت میزبانی جام جهانی را دارد

IN10_PELE_122649f

پله ، اسطوره فوتبال برزیل در گفتگویی پیرامون میزبانی استرالیا در جام جهانی فوتبال گفت : من به استرالیا سفر کرده ام و از امکانات این کشور بازدید نموده ام و این کشور را یکی از بهترین کاندیداها برای میزبانی جام جهانی می دانم. این کشور از نظر زیرساختهای فوتبالی بسیار خوب عمل کرده است و همچنین بازیکنان خوبی را دارد.

در این لحظه به پایان ورز‌ش‌نگار امرو رسیدیم. در ادامه می توانید لینک سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز در وب سایت گویا ورزش را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

  • اعزام تیم سه نفره کشتی آزاد به جام الکساندرمدوید
  • حضور ۲ نوجوان ایرانی در مسابقات اسکواش قطر
  • ابقای رئیس فدراسیون ووشو در سمتش
  • گزارش زنده بازی بارسلونا و ویارئال را در گویاورزش بخوانید
  • دور برگشت مسابقات لیگ وزنه برداری جوانان /نبرد هوایی و زمینی
  • گزارش زنده نیوکاسل و منچستریونایتد را از گویاورزش دنبال کنید
  • گزارش زنده : تراکتورسازی تبریز ۱ـــ۰ الاهلی امارات

برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *