Nvidia از پردازنده‌ی گرافیکی جدید خود با نام Titan X رونمایی کرد

Nvidia از پردازنده‌ی گرافیکی جدید خود با نام Titan X رونمایی کرد
  • 1393/12/14
  • مجتبی
  • 0

اگر به دنبال پردازنده های گرافیکی جدید و سطح بالا هستید، در بازار کنونی دو گزینه وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. انویدیا و AMD. اگر از طرفداران Nvidia هستید، ممکن است شگفت زده شوید، چرا که این شرکت از نسل جدید پردازنده های گرافیکی سطح بالای خود رونمایی کرده که Titan X نام دارد.

جزئیات دقیق Titan X هنوز مشخص نیست و در حال حاضر مدیر عامل شرکت مورد بحث، آقای Jen-Hsun Huang گفته که این جزئیات در کنفرانس تکنولوژی پردازنده های انویدیا، ارائه خواهند شد. زمان برگزاری کنفرانس مذکور تو هفته دیگر است. با اینحال، Huang اعلام نموده که به لطف استفاده از ۸ میلیارد ترانزیستور  در پردازنده گرافیکی جدید آنها، قدرتمند ترین GPU زمان حال حاضر خواهد بود.

این چیپست یک جهش بزرگ برای انویدیا نسبت به Titan Z بشمار می آید که در آن از ۷ میلیارد ترانزیستور استفاده شده بود. پردازنده گرافیکی جدید این شرکت، بر اساس ساختبار Maxwell طراحی شده و ۱۲ گیگابایت VRam هم در اختیار دارد که می توان با قاطعیت اعلام نمود، VRam برای هر گیمر معمولی نیاز است. اما اگر شما یک گیمر حرفه ای هستید، باید به دنبال بهترین گزینه ممکن باشد.

انجام بازی  Thief in the Shadows با بهره بردن Titan X از قدرت Oculus امکانپذیر گشته. بازیکنان باید در این بازی از طریق تکنولوژی یاد شده به دنبال اژدها بگردند.

[منبع: UberGizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *