راهنمای گوشی های Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفت

راهنمای گوشی های Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفت
  • 1393/12/15
  • مجتبی
  • 0

دو تلفن هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge که چند رو پیش در رویداد UnPakced سامسونگ و در MWC 2015 معرفی شدند، اکنون در برخی از کشورها آماده پیش خرید هستند. اگر شما هم علاقه دارید تا در مورد گلکسی اس ۶ اطلاعات بیشتری کسب نمایید، می توانید پست های مختلفی که در گویا آی تی در باره این گوشی منتشر کرده ایم مراجعه کنید. همچنین حالا می توانید راهنمای این دستگاه را هم مطالعه کنید.

در حال حاضر راهنمای این گجت به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و هلندی در دسترس است. همچنین راهنمای تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ اج نیز فعلا به زبان انگلیسی در دسترس کاربران قرار دارد.

این راهنما شامل ۱۴۰ صفحه است که البته برای گلکسی اس ۶ اج ۱۴۵ صفحه است و تمامی عملیات ها را برای  دو دستگاه پوشش می دهد. اینکه صفحه نامیش اس ۶ اج چگونه کار می کند مطالب بسیار زیاد و جالبی نوشته شده. شما می توانند رنگ های مختلفی را برای ۵ مخاطب خود و نیز نوتیفیکیشن های مختلف تعیین کنید. حتی می توان در حالت خاموش بودن تلفن هوشمند، از بخش های خمیده آن می توان استفاده کرد.

تعداد زیادی قابلیت دیگر وجود دارد که می توان با صفحه نمایش اس ۶ اج انجام داد. صفحه نمایش دستگاه مذکور همچنین می تواند امتیازات و ناتیج ورزشی را از سرویس های گوناگون بدست آورده و نشنا دهد. همچنین بخشی برای ساعت در شب وجود دارد.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *