سرویس Moto Maker از ماه مارچ به صورت جهانی در دسترس خواهد بود

سرویس Moto Maker از ماه مارچ به صورت جهانی در دسترس خواهد بود
  • 1393/12/15
  • مجتبی
  • 0

همه می دانید که موتورولا موبایل ها و ابزارهای پوشیدنی جدیدی را معرفی کرده، اما درحالی که ما انتظار چیزی شگفت انگیز را از جانب این شرکت داشتیم، شایعه شده که سرویس محبوب Moto Maker قرار است به زودی به صورت جهانی در دسترس همه افراد قرار گیرد. سرویس یاد شده برای سفارشی سازی اجرای مختلف تلفن هوشمند Moto X ایجاد شد و به کاربران اجازه می دهد تا رنگ های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین و تعاملی مطابق با میل و سلیقه خود برای بخش های مختلف گوشی انتخاب کنند و در نهایت دستگاه طراحی شده خود را سفارش دهند. در حال حاضر این سرویس فقط در آمریکا  و چند کشور در حوزه آمریکای لاتین نظیر برزیل و شیلی فعال است. همچنین بخش غربی اروپا نیز می توانند هم اکنون از Moto Maker بهره ببرند.

نکته ای که نا مشخص باقی مانده اما، این است که سرویس مورد بحث در ابتدا برای کدام کشورها فعال خواهد شد. وب سایت معتبر CNET اشاره کرده که شروع این حرکت از جانب موتورولا از اواخر ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین اخباری هم چند روز پیش منتشر شد که بیان می داشت سرویس Moto Maker برای ساعت هوشمند Moto 360 هم از ماه آینده فعال خواهد شد. این خبر برای کسانی که قصد خرید ساعت هوشمند محبوب موتورولا را دارند بسیار خوشحال کننده است، چرا که می توانند ساعت مورد نظر خود را با سلیقه دلخواه طراجی کرده و آن را تحویل بگیرد. آیا این خبر برای شما هم جذاب بود؟

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *