بازی محبوب Candy Crush Sega برای ویندوزفون برزورسانی شد

بازی محبوب Candy Crush Sega برای ویندوزفون برزورسانی شد
  • 1393/12/15
  • مجتبی
  • 0

در روزی دیگر باز هم شاهد ارائه ی بروزرسانی دیگری برای بازی محبوب candy crush sega هستم، البته اینبار برای پلتفرم ویندوزفون. این بروزرسانی ۱۵ مرحله جدید را اضافه می کند. در حالیکه بازی یاد شده به نحوی است که برای باز شدن هر قسمت نیاز به انجام ۱۵ مرحله دارید، آپدیت یاد شده نیز تعدادی مشکل با آن دارد. برخی از بازیکنان اعلام کرده اند که پس از این آپدیت نمی توانند وارد بازی شوند. اینگونه افراد مجبور به نصب نسخه های پیشین Candy Crush sega برروی دستگاه ویندوزفونی خود شده اند. برخی دیگر نیز در مورد افزایش قابلیت هایشان در حین انجام بازی با این بروزرسانی، حرفای به میان اورده اند.

حالا در این صبح، ما خبر خوبی برای بازیکنان ویندوزفونی بازی مورد بحث داریم. شما می توانید اکنون یک بروزرسانی جدید با شناسه ۱.۵۴.۲.۰ را که از طریق فروشگاه ویندوزفون استور در دتسرس است دانلود نمایید تا مشکلات اتصال به بازی و دیگر باگ های آن کاملا رفع گردند.

Candy Crush Sega اکنون در کل ۸۶۰ مرحله دارد و می توان آن را به صورت رایگان از ویندوزفون استور دانلود کرد، اما از انجا که توسعه دهندگان این بازی به فکر کسب درآمد نیز هستند، بنابر این برخی از آیتم های موجود را باید با پرداخت درون برنامه ای خریداری کنید تا انجام بازی برایتان آئان تر گردد. اما در هر صورت خود بازی رایگان است و می توان آن را انجام داد و لذت برد.

[button color=”blue2″ link=”http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/candy-crush-saga/aebbdef8-1792-488b-a7be-7596a1720166″ align=”center” target=”_blank”]دانلود از ویندوزفون استور[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *