خارج کردن باتری تلفن هوشمند Galaxy S6 مشکل است

خارج کردن باتری تلفن هوشمند Galaxy S6 مشکل است
  • 1393/12/18
  • مجتبی
  • 0

اگر شما هم نسبت به گوشی جدید پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy S6 علاقمند شده اید و از طراحی فلزی زیبای آن لذت می برید، لازم است بدانید برخلاف سایر مدل های سری گلکسی اس، باتری دستگاه یاد شده به خوبی و راحتی قابل خارج کردن نیست. سری های قبلی علارغم پلاستیکی بودنشان حداقل این قابلیت را داشتند که خارج کردن باتری از آنها آسان بود. اما در گلکسی اس ۶ همانطور که گفته شد، نمی توان این کار را به همان راحتی قبل انجام داد.

بر اساس دستورالعمل دفترچه راهنمای این دستگاه، در صفحه ۱۳۸ آن طرز بیرون آوردن باتری توضیح داده شده تا در صورت نیاز بتوان اینکار را انجام داد. سامسونگ هشدار داده که روش یاد شده فقط توسط خدمات دهنده شما یا کسی کهب ه تعمیرات آشنا باشد باید انجام گیرد.

بنابر این احتمالا اگر شما خود اقدام به انجام اینکار نمایید و مشکلی برای دستگاه پیش بیاید، نمی توانید از گارانتی استفاده کنید. اگر مشکلی برای باتری پیش نیاید یا دستگاه نیاز به بیرون کشدن باتری نداشته باشد، این مورد شاید زیاد به چشم نیاید اما اگر قصد استفاده از باتری های یدکی را داشته باشید احتمالا با این شرایط مشکلاتی بر سر راهتان خواهد بود.

البته دستورالعمل رسمی برای بیرون آوردن باتری بسیار ساده است، سیم کارت را درآورده و سپس پیچی که بر روی خط پشت دستگاه هست را جدا نمایید. هنگامی که اینکار را انجام دادید، می تونید مدار دستگاه را ببینید و در این حالت امکان خارج کردن باتری از گلکسی اس ۶ فراهم است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *