سرویس موسیقی جدید اپل به صورت رایگان با نمایش تبلیغ ارائه نخواهد شد

سرویس موسیقی جدید اپل به صورت رایگان با نمایش تبلیغ ارائه نخواهد شد
  • 1393/12/18
  • مجتبی
  • 0

انتظار می رود اواخر سال میلادی جاری  اپل از سرویس جدید استریم موسیقی خود رونمایی کند و قرار است از تکنولوژی های BeatS Music هم در آن استفاده شود. بر اساس خبری که قبلا منتشر شده بود، اعلام شد که احتمالا اپل اشتراک رایگان دسترسی به این سرویس را برای کاربران فراهم می آورد و به جای آن تبلیغاتی را به آنها نمایش می دهد.

بسیاری از سرویس های استریم موزیک، مانند Spotify به افراد اجازه می دهند حتی بدون پرداخت پول هم به موسیقی ها دسترسی داشته باشند. کاربران برای این منظور اشتراک رایگان دریافت می کنند ولی برای آنها تبلیغاتی به نمایش در می آید و نیز تعداد موزیک های قابل استریم برای هر کاربر در هر روز محدود است.

بر اساس اعلام برخی منابع، موسس Beats یعنی آقای جیمی جوواین، بیان داشته که اپل برای سرویس موزیک جدید خود از کاربران حق اشتراک را دریافت خواهد کرد و امکان دستری رایگان برای افراد وجود ندارد و این کاربران می توانند برای گوش دادن به موزیک ها به صورت رایگان، از سرویس هایی مانند یوتیوب و Spotify بهره ببرند.

بنابر این برای استفاده از سرویس استریم موسیقی جدید اپل، راهی جز پرداخت حق اشتراک وجود ندارد و در واقع گزینه ی دیگری برای دسترسی به موسیقی ها در نظر گرفته نشده. بنا به شایعات منتشر شده، گمان می رود که هزینه اشتراک سرویس مورد بحث نسبت به رقبایی چون Spotify ارزانتر و حدود ۸ دلار در ماه باشد.

همچنین اعلام شده که اپل قصد دارد با برخی از هنرمندان مطرح وارد همکاری شود و آثار آنها را به صورت اختصاصی از طریق سرویس خود منتشر سازد. ورود کوپرتینو به این حوزه قطعا باعث می گردد که سایر سرویس های مشابه استریم، با کمی کاهش در کاربران یا حتی درآمد مواجه شوند.

انتظار می رود که سرویس استریم موزیک جدید اپل در کنفرانس WWDC سال میلادی جاری که در ماه ژوئن برگزار می شود، معرفی گردد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *