اپلیکیشن Google Messenger با ویژگی های جدید بروزرسانی شد

اپلیکیشن Google Messenger با ویژگی های جدید بروزرسانی شد
  • 1393/12/21
  • مجتبی
  • 0

گوگل اپلیکیشن اندرویدی محبوب پیامرسان خود را بروزرسانی کرد. نسخه ۱/۲ از این اپلیکیشن حالا در دسترس است و می توان آن را از گوگل پلی دانلود نمود. اپلیکیشن جدید Google messenger تعدادی قابلیت و امکان جدید را برای کاربران فراهم آورده. برخی از این ویژگی ها شامل پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF و منوی تنظیمات جدید است. حالا در بخش تنظیمات پیشرفته، زیر منوهای بهتری قرار گرفته اند.

مانند بسیاری از مواقع، بخش ویژگی های جدید در فروشگاه گوگل پلی این اپلیکیشن، به موارد بالا اشاره نکرده و فقط شامل قابلیت بروزرسانی حباب های رنگی پیام ها برای هر مخاطب و نیز رفع باگ ها و همچنین بهبودهایی در پایدارسازی اشاره کرده.

اپلیکیشن مورد بحث یک برنامه برای ارسال پیام ها کوتاه منی SMS و نیز MMS است که به صورت جداگانه و بر اساس نسخه اندروید ۵ آبنبات چوبی ساخته شده. هم اکنون می توانید این اپلیکیشن بسیار محبوب و کاربردی را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و تجربه پیام رسانی متفاوتی را احساس نمایید.

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.messaging&referrer=utm_source%3D42matters.com%26utm_medium%3DWidgetWeb” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *