اپلیکیشن Dropbox اندرویدی با ویژگی های جدید بروزرسانی شد

اپلیکیشن Dropbox اندرویدی با ویژگی های جدید بروزرسانی شد
  • 1393/12/22
  • مجتبی
  • 0

امروز سرویس دراپ‌باکس جدیدترین نسخه اپلیکیشن خود را برای اندروید منتشر کرد. این آپدیت طی چند روز آینده برای کاربران سراسر دنبا ارائه می گردد. ویژگی های جدیدی با این بروزرسانی به اپلیکیشن یاد شده اضافه شده که می توان به قابلیت مشاهده اسناد PDF و جستجوی داخلی در اسناد اشاره نمود.

ابزار مشاهده فایل های PDF به شما امکان پیشنمایش فایل های pdf موجود در دراپ‌باکستان را می دهد. همچنین می توانید از PDF Viewer برای مشاهده کامل این اسناد بهره ببرید و دیگر نیازی به ابزارهای جانبی ندارید. برای مثال ممکن است فایلی را با یک ایمیل دریافت کنید یا حتی بر روی دستگاهتان  باشد را می توانید با این روش باز نمایید.

کاربرد دیگر از اپلیکیشن بهره گرفتن از آن به صورت آفلاین است. شما می توانید یک لینک را برای به اشتراک گذاری PDF ها به سرعت تولید کنید. اگر این ابزار هنوز به دراپ باکس شما اضافه نشده، می توانید فایل های خود را به فضای ابریتان در این سرویس منتقل کرده تا از آن بهره ببرید.

قابلیت دیگر اضافه شده با این بروزرسانی، امکان انجام جستجوهای داخلی در سندهای مانند ورد، پاور پوینت و … است. این یعنی شما اکنون قادر هستید تا به راهتی به بخشی از متن سند که نیاز دارید دسترسی داشته باشید. این امکان بخصوص در فایلهایی با حجم زیاد بسیار کارا است. هم اکنون می توانید بروزرسانی دراپ باکس را برای اندروید از گوگل پلی دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید تا از ویژگی های جدید یاد شده بهره ببرید.

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dropbox.android” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *