تصاویر جدیدی از بروزرسانی ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل با شناسه ساخت ۱۲۵۲۱ به بیرون درز یافت

تصاویر جدیدی از بروزرسانی ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل با شناسه ساخت ۱۲۵۲۱ به بیرون درز یافت
  • 1393/12/25
  • مجتبی
  • 0

تصاویری از نسخه جدید ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل در یک وب سایت لهستانی منتشر شد که در آنها محیط واقعی ویندوز ۱۰ و اطلاعات دیگری از شناسه ساخت قابل مشاهده‌اند. این تصاویر نسبت به موارد قبلی که به زبان چینی منتشر شده بود، گویاتر هستند.

اسکرین شات از بخش های مختلف تنظیمات منتشر شده که شامل اپلیکیشن های People و Outlook نیز هست. بخش دیگری که از تصاویر منتشر شده قابل مشاهده است آواتار کاربر در پروفایل ویندوزی اوست که این مورد در ویندوزفون ۸/۱ نیز وجود دارد. تنظیمات دیگری نیز وجود دارند که از طریق آنها می توان بین هشدارها و چراغ ال ای دی دستگاه، رابطه برقرار نمود. البته بنا به اعلام لو دهنده، این ویژگی هنوز کار نمی کند.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

یک دکمه کشویی جدید نیست در تصاویر مورد بحث دیده می شود و شبیه به همانیست که در تصاویر لو رفته از ویندوز ۱۰ پیشنمایش فنی مخصوص رایانه با شناسه ساخت ۱۰۰۳۶ است. اگر این موضوع حقیقت نداشته باشد پس کسی که تصاویر دو نسخه رایانه و مخصوص موبایل را منتشر کرده خود آنها را باید تغییر داده باشد! شناسه و شماره ساخت آنطور که از تصاویر پیداست عدد ۸٫۱۵٫۱۲۵۲۱ را نشان می دهد که نسبت به شناسه و عددی که در تصاویر قبلی تفاوت دارد.

در هر حال تا حدی می توان انتظار داشت که شکل و شمایل ویندوز ۱۰ برای گوشی های موبایل شکلی مشابه با این تصاویر داشته باشد. نظر شما در اینباره چیست؟ در ادامه می توانید تصاویر لو رفته از نسخه جدید ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل را مشاهده کنید.

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *