روزنگار ؛ دستاوردهای جدید ترمیم بافت و زخم/ خانه‌ی شناوری که با انرژی خورشید کار می‌کند و بیشتر

روزنگار ؛ دستاوردهای جدید ترمیم بافت و زخم/ خانه‌ی شناوری که با انرژی خورشید کار می‌کند و بیشتر
  • 1393/12/25
  • مجتبی
  • 0

گر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

در ترمیم بافت و زخم دستاوردهای پژوهشی جدیدی ارائه شد

۱۶۱۹۴۴۷

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران جناب سید مهدی طبایی گفت: در دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت، یافته ها و دستاورد های پژوهشی مربوط به ترمیم و زخم ارائه شد و اولین کنگره ی ملی زخم و دیابت مورد استقبال محافل علمی و پژوهشگران قرار گرفت. همچنین در آبان ماه ۹۴ دومین دوره ی این کنگره با همکاری سایر ارگان ها و سازمان های حوزه ی بهداشت و درمان و با طرح محورهای نوین در حوزه ی ترمیم، توسط جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

از این پس گوگل به شما می گوید، کدام پرواز چه خدماتی ارائه می دهد!

Aeroplane

سرویس اطلاعات پرواز گوگل (Google Flights) اخیرا تغییرات عمده ای داشته و پس از به روز رسانی خود، حال این امکان را به شما می دهد تا ببینید کدام پرواز چه خدماتی ارائه می دهد، ‌بنابراین شما می توانید دقیقا آنچه را می خواهید پیدا نمایید. پرواز می تواند یک تجربه خسته کننده باشد، به خصوص وقتی که در یک پرواز چند ساعته و طولانی فقط یک کتاب و آیپد جهت سرگرمی همراهتان باشد، ولی خب،‌حال به لطف خدمات Google Flights ممکن است کارها کمی آسان گردد.

خانه‌ی شناوری که با انرژی خورشید کار می‌کند و از مواد بازیافتی ساخته شده است

WaterNest-100-01-640x361

ساختن خانه بر روی زمین چیزی است که امروزه شاهد آن هستیم و در ابعاد بزرگی در سراسر جهان صورت می گیرد. اما زمین رفته رفته به حد اشباع خواهد رسید و در آنجاست که می توان به گزینه های دیگر هم فکر کرد. اما شما چه راهی را پیشنهاد می کنید؟ بگذارید در مورد یک ایده بسیار جالب صحبت کنیم. نظر شما در مورد یک خانه شناور چیست؟

یوتیوب به دنبال ارائه سرویس اشتراکی ویدئویی

۵۸۱۸۳۷-youtube-1374769902-602-640x480

به نظر می رسد یوتیوب به زودی به دنبال منابع درآمدی جدید خواهد بود. اخیراً این کمپانی سرویس YouTube Music Key را عرضه کرد که یک سرویس اشتراکی ۷٫۹۹ دلار در ماه است و به کاربر اجازه دسترسی به موزیک ویدئوهای دلخواه بدون آگهی و پخش آنها از طریق Google Play Music را می دهد. حالا شایعاتی مبنی بر عرضه سرویس اشتراکی ویدئوی یوتیوب نیز به گوش می رسند.

شیائومی به دنبال ساختن اولین ساعت هوشمند خود است

xiaomi

با دانستن اینکه شرکت شیائومی به “اپل کشور چین” مشهور است، تعجبی ندارد که بشنویم این شرکت به زودی ساعت هوشمند خود را روانه بازار خواهد کرد. Apple watch قرار است در ۲۴ آپریل (۴ اردیبهشت) روانه بازارها شود و شیائومی علاقه دارد تا از موج به وجود آمده توسط دستگاه جدید اپل حداکثر استفاده را ببرد.

به کمک Gear VR سامسونگ، پدری تولد فرزندش را از ۴۰۰۰ کیلومتر دورتر مشاهده کرد

main_product

یک پدر استرالیایی توانست با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی، تولد فرزندش را ۴۰۰۰ کیلومتر دورتر از خانه مشاهده کند. جیسون لارک، یک تکنسین برق قراردادی در منطقه کویینزلند است که در شیفت های چهار هفته ای دور از خانه کار می کند. فرزند او قرار بود در ۲۰ فوریه به دنیا بیایید و به نظر می رسد او نمی تواند در لحظه تولد در کنار خانواده اش باشد، اما سامسونگ از وی درخواست کرد تا بخشی از یک آزمایش تحقیقاتی باشد.

مشخصات احتمالی ساعت دایره ای شکل سامسونگ

Samsung-Tizen-Round-Smartwatch

در حالی که شرکت هایی نظیر ال جی و موتورلا در حال عرضه ساعت های هوشمند با شکل ظاهری دایره ای  هستند، شرکت سامسونگ همجنان مشغول کار بر روی این فرم خاص از ساعت های هوشمند می باشد. ولی حال می خواهیم نگاهی گذرا به نحوه عملکرد ساعت دایره ای شکل ساسونگ بیندازیم. لازم به ذکر است که این مشخصات از پتنت ثبت شده سال گذشته این شرکت استخراج شده اند.

نقد و بررسی بازی Peggle Blast

نقد و بررسی بازی Peggle Blast

به گفته بسیاری از منتقدان Peggle Blast را میتوان ترکیبی از بازی های Pachinko و Bagatelle دانست. در واقع این بازی نیز نسخه دیگری در سری بازی های Peggle به حساب می آید. Peggle Blast به طور کلی بازی جالبی است ولی بعضی وقت ها هم این حس را به آدم میدهد که همه چیز اتفاقی طراحی شده است. شما با حرکت انگشت روی صفحه نمایشگر میتوانید مسیر حرکت توپ را تعیین کنید و اگر انگشت تان را برای چند لحظه روی محل خاصی نگه دارید آن محل برای شما بزرگنمایی میشود. بازی از لحاظ ساختار بسیار شبیه به بازی Candy Crush Saga است. شما باید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. البته شروط عبور از تمام مراحل هم یکسان نیست و در بعضی از آنها تفاوت های جزئی دارد.

به پایان روزنگار امروز گویا آی تی رسیدیم. در ادامه می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را مشاهده و در صوزت تمایل به آنها مراجعه کنید.

محققان مکانیسم ارتباط ناراحتی های تنفسی و استنشاق آلودگی سوخت های دیزلی را کشف کردند

راهنمای خرید ؛ تلفن هوشمند HTC One M8 و Huawei Ascend P6

بزودی Google Now اطلاعات هر اپلیکیشنی را نشان خواهد داد

بازگشت به نسخه پیشین iOS به زودی امکان پذیر خواهد بود

گجتی که نوزاد را به طرز حیرت آوری آرام می کند/فیلم

گوگل می خواهد کاربران فایرفاکس آن را عنوان موتور جستجوی پیش فرض خود قرار دهند

برنامه Fun Fit توسط HTC در حال حاضر در Google Play در دسترس است

مسابقات دانشجویی ساخت آب شیرین کن‌ های خورشیدی

تصاویر جدیدی از بروزرسانی ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل با شناسه ساخت ۱۲۵۲۱ به بیرون درز یافت

Oculus Rift تا پایان سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد

دو خبر خوشحال کننده برای علاقه مندان به بازی Titanfall

رانندگان اوبر در شیکاگو تست ماشین های الکتریکی را شروع کرده اند

تسلا قول داد نگرانی دارندگان خودرو الکتریکی سری S را در روز ۱۹ مارچ رفع کند

Karbonn از تلفن هوشمند اقتصادی Titanium Mach Two رونمایی کرد

نسل اول Moto X به زودی به اندروید ۵ بروز رسانی خواهد شد

تلفن هوشمند LG G4 مجهز به صفحه نمایش ۵/۶ اینچی خواهد بود [شایعه]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *