امکان ارسال پول در اپلیکیشن مسنجر فیسبوک به مخاطبان فراهم شد

امکان ارسال پول در اپلیکیشن مسنجر فیسبوک به مخاطبان فراهم شد
  • 1393/12/27
  • مجتبی
  • 0

فیسبوک ساعاتی پیش یکی از جدیدترین امکاناتی را که به اپلیکیشن مسنجر خود اضافه کرده رونمایی کرد. این ویژگی جدیدی باعث می شود تا کاربران قادر به ارسال پول به مخاطبانشان باشند. شرکت یاد شده امیدوار است از روش ارائه شده آنها برای انتقالات مالی خود به جای سرویس هایی نظیر Paypal بهره ببرید.

تفاوت مشخصی که در سرویس پرداخت فیسبوک به چشم می خورد، راحتی بسیار زیاد در ارسال پول است. اینکار از کنار بخش چت با هر مخاطب انجام یم شود و پس از آن شما می توانید کارد خود را یکبار برای همیشه وارد سازید. تنها موردی که همیشه باید انتخاب کنید این است که چه مبلغی را می خواهید منتقل نمایید.

در ادامه روش پرداخت ارائه شده این شبکه اجتماعی را توضیح می دهیم. ابتدا در بخش چت با هر مخاطبی، شما یک آیکون جدید با علامت $ میبینید که با تپ کردن بر روی آن می توانید مقدار پولی که قصد ارسال به آن مخاطب را دارید وارد نمایید و سپس بر روی Pay که در بالا سمت راست قرار دارد تپ کنید. به همین راحتی! اولین زمانی که قصد انجام اینکار را داشته باشید همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، یکبار برای همیشه باید جزئیات کارت اعتباریتان را وارد نمایید.

gsmarena_001

اگر کسی برای شما پولی از طریق مسنجر فیسبوک ارسال کند، می توانید صفحه چت با آن شخص را باز کنید. سپس به پیامی که نشان می دهد مخاطب شما پولی ارسال کرده که در وضعیت انتظار قرار دارد اسکرول نمایید، پس از آن هم با دادن مشخصات کارت اعتباری خود، اگر اولین بار باشد که از سرویس یاد شده استفاده می کنید، پول ارسال شده به حساب کارت شما واریز می گردد.

اگر نگران امنیت این روش هستید، بدانید که امکانی فراهم شده تا برای هر پرداخت پول ابتدا نیاز به وارد کردن یک کد امنیتی که توسط شما تعیین شده، وجود داشته باشد. اگر از دستگاه های iOS استفاده می کنید، می توان از سنسور اثر انگشت بجای کد عبور استفاده کرد.

پولی که شما ارسال می کنید، بلافاصه به مقصد می رسد، اما ممکن است بسته به اینکه از چه بانکی استفاده می کنید. تا ۳ روز کاری طول بکشد تا به دست شخص دریافت کننده برسد. سرویس یاد شده قرار است تا در طی ماه های آینده شروع بکار نماید ولی در ابتدا فقط برای آمریکا فعال می گردد. خوشبختانه امکان استفاده از این سرویس در اندروید، iOS و رایانه میسر است.

[منبع:‌Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *