تصاویر جدید از تلفن هوشمند Ascend P8 به بیرون درز یافت

تصاویر جدید از تلفن هوشمند Ascend P8 به بیرون درز یافت
  • 1393/12/29
  • مجتبی
  • 0

انتظار می رود تلفن هوشمند Huawei Ascend P8 در یک رویداد بسیار بزرگ و در لندن در تاریخ ۱۵ آپریل معرفی گردد، اما امروز تصاویری از طراحی این گوشی به بیرون درز یافته که مثل مدل های قبلی یعنی P7 و P6 زیبا بنظر می رسد و از فریمی فلزی در آن استفاده شده که بسیار جذاب است.

تصویری که از P8 منتشر شده از میان سیل شایعاتی که از چین در مورد این محصول بیان گشته، معتبر تر است چرا که توسط اکانت OnLeaks در توییتر تایید شده. بنابر این شانس اینکه طرح نهایی گوشی مورد بحث شبیه به تصویر یاد شده باشد زیاد است. همچنین در نظر داشته باشید که همیشه تصاویر پیش از عرضه و نمونه های اولیه ممکن است با طرح نهایی که در روز معرفی آن را می بینیم کمی تفاوت داشته باشد.

gsmarena-001

اگر شایعه مورد اشاره حقیقت داشته باشید تلفن هوشمند Ascend P8 از هوآوی با اندروید ۵ آبنبات چوبی همراه خواهد بود که البته به رابط کاربری انحصاری این شرکت چینی یعنی Emotion مزین شده. صفحه نمایش این محصول ۵/۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. ساختار طراحی بدنه باریک و فلزی و مانند گذشته زیبا بنظر می رسد ولی گوشه های بدنه کمی گرد شده اند. دوربین پشتی دستگاه بنا به شایعات منتشر شده، ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. در دل این گوشی اما یک پردازنده ساخت خود هوآوری به نام Kirin 930 جای دارد که شامل هشت هسته پردازشی است. حافظه رو پردازشی در نظر گرفته شده برای دستگاه مورد بحث ۳ گیگابایت است و در نهایت گفته می شود از یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپرساعتی بهره ببرد.
همچنین شایعاتی دیگر مبنی بر وجود یک دوربین دوگانه در این محصول بگوش می رسد که اگر این امکان در P8 قرار داده شود نیز برای بسیاری ا علاقمندان به یک گزینه بسیار مهم برای خرید مبدل خواهد شد. پس فعلا مانند همیشه صبر می کنیم تا ببینیم هوآوی چه دستگاهی را برایمان آماده کرده.[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *