رندر سه بعدی منتشر شده از قاب آیپد پرو/پلاس جدید وجود ۴ اسپیکر اطراف آن را تایید کرد

رندر سه بعدی منتشر شده از قاب آیپد پرو/پلاس جدید وجود ۴ اسپیکر اطراف آن را تایید کرد
  • 1394/1/2
  • مجتبی
  • 0

تصاویر سه بعدی ردند شده ای که به تازکی از کاور محافظ آیپد پرو/پلاس منتشر شده اند، نشان می دهد که این دستگاه در اندازه ای بزرگ خواهد بود و نیز در چهار طرفش بلندگو قرار دارد. اگر با گویا ای تی همراه بوده باشید پیش از این نیز شایعاتی با همین مضمون را برایتان پوشش داده بودیم. بنابر این با توجه به این تصاویر جدید می توان صحت شایعه یاد شده را تا حد زیادی تایید نمود.

تصویر رندر جدید منتشر شده مکان دوربین و دکمه های فیزیکی کم و زیاد کردن صدا را نیز مشخص کرده و نیز مکان دکمه پاور و میکروفون کاملا قابل مشاهده است. iPad Pro/Plus یا هر چه که این محصول نام بگیرد، انتظار می رود که با صفحه نمایشی بزرگ و در حدود ۱۲/۹ اینچی عرضه گردد. علاوه بر این احتمال استفاده از چیپ A8X اپل و دو گیگابایت حافظه رم پردازشی در این تبلت وجود دارد. سنسور تاچ آی دی برای تشخیص اثر انگشت نی گفته می شود که در این محصول بکار خواهد رفت و نیز از قلم استایلوس جانبی هم پشتیبان می کتد.

۱۱۱

اینکه چه زمانی شاهد معرفی این دستگاه خواهیم بود مشخص نیست اما بیشترین احتمال زمان معرفی، به کنفرانس توسعه دهندگان کوپرتینو یعنی WWDC که ماه ژوئن برگزار می شود، داده شده. اپل امیدوارم است که این تبلت صفحه بزرگ با ۱۲ اینچ صفحه نمایش محصولی باشد که برای رقابت با سرفیس پرو ۳ مایکروسافت چیزی کم نداشته باشد. با توجه به اینکه اپل پس از بزرگ کردن صفحه نمایش در آیفون به موفقیت های خوبی رسید، پس در این محصول نیز انتظار استقبال مشتریان تا حد بسیار زیادی وجود دارد.

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *