گوگل برای بهبود اسکرولینگ کروم از استاندارد مایکروسافت استفاده می کند

گوگل برای بهبود اسکرولینگ کروم از استاندارد مایکروسافت استفاده می کند
  • 1394/1/7
  • مبين
  • 0

کروم به عنوان مرورگر محبوب کاربران شناخته می شود اما این مرورگر کامل نیست. احتمالا ویژگی هایی وجود دارد که کاربران می خواهند بهبود پیدا کند و برخی ویژگی ها باید توسط خود گوگل ساخته شوند.

ممکن است یکی از این ویژگی ها که باید بهبود یابند اسکرول کردن باشد که تجربه وحشتناکی را در تبلت های ویندوزی ایجاد گرده اند. خبر خوب این است که گوگل سرانجام تصمیم گرفته است که در این مورد کارهایی را انجام دهد و نکته جالب طنزآمیز اینجاست که گوگل می خواهد از استاندارد مایکروسافت که برای اسکرول کردن در اینترنت اسکپلورر معرفی کرده بود استفاده کند.

chrome.0

این استاندارد که ما در مورد آن صحبت می کنیم Pointer Events یا رویدادهای اشاره گر نام دارد که فقط توسط مایکروسافت به تصویب نرسیده است اما موزیلا و اپرا پیش از گوگل از همان روش موجود در مرورگر سافاری اپل استفاده می کنند.

به گفته Rick Byer تمامی رویداد های لمسی جایگزین خواهند شدو تغییر اسکرول در اندروید مشاهده خواهد شد. حال بهبود یافتن ویژگی اسکرول کردن در کروم تایید شده است اما هیچ تاریخی برای انتشار نسخه حدید کروم که دارای این ویژگی باشد منتشر نشده است و ممکن است که گوگل نسخه آزمایشی آن را در ابتدا در دسترس قرار دهد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *