ترک پد مک بوک جدید اپل می تواند به یک صفحه ترسیم تبدیل شود

ترک پد مک بوک جدید اپل می تواند به یک صفحه ترسیم تبدیل شود
  • 1394/1/8
  • مبين
  • 0

هنگامی که شرکت اپل مک بوک ۱۲ اینچی رتینا را معرفی کرد همراه با آن ترک پد جدیدی را ارائه داد. چیزی که باعث متفاوت بودن این ترک پد شده است رویداد کلیک آن است که از تکنولوژی جدیدی با نام Force Touch در آن استفاده شده است که می تواند دستورات مختلفی بسته به نحوه فشردن آن اجرا کند.

این ویژگی می تواند که اپلیکیشن های جدید و جالبی را پشتیبانی کند. اولین اپلیکیشنی که سازگاری کامل را با ویژگی های این ترک پد دارد Inklet است. Inklet یک اپلیکیشن طراحی است که به کاربران اجازه می دهد با قلم روی ترک پد طرح های خود را ترسیم کنند. همچنین توابع ترسیم Wacom را به ارمغان می آورد.

Capture

برای مثال می توان از قلم stylus برای ایجاد light stroke نیز استفاده کرد اما با فشار دادن بیش تر قلم روی ترک پد خطوط ضخیم تر ترسیم خواهند شد. بنابراین Inklet برای کسانی که استعداد خوبی در نقاشی های دیجیتال دارند بسیار مناسب است.

همچنین کاربران می توانند با استفاده از یک قلم دجیتال تصاویر خود را در نرم افزار هایی از قبیل فتوشاپ و لایت روم  ویرایش کنند. این اپلیکیشن تنها ۲۵ دلار قیمت دارد و اگر شما فکر می کنید که گزینه خوبی برای طراحی است می توانید آن را از طریق وب سایت رسمی آن خریداری نمایید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *